خبرگزاری کار ایران

حرف‌های تند رونالدو علیه هم تیمی‌هایش

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۱۸۳

ستاره پرتغالی رئال بعد از شکست برابر اتلتیکو مادرید سخنانی را بر زبان آورد که نوعی بی احترامی و توهین به هم تیمی هایش بود، البته او تاکید کرد که چنین منظوری را نداشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، رئال مادرید در حساس ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت های لیگا در سانتیاگو برنابئو از اتلتیکو مادرید پذیرایی کرد و با یک گل برابر این تیم تن به شکست داد تا شرایط برای این تیم بسیار سخت شود.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید بعد از بازی اظهار نظری را بر زبان آورد که بسیاری آن را توهین و بی احترامی این بازیکن بزرگ به هم تیمی هایش دانستند.

او گفت: کریستیانو رونالدو را به خاطر این شکست سرزنش نکنید و او را دلیل اصلی این شکست ندانید. اگر رئال مادرید 11 بازیکن مثل من داشت شک نکنید که الان در صدر جدول رده بندی قرار داشت.

این اظهار نظر تند رونالدو واکنش های زیادی به دنبال داشت و بسیاری او را سرزنش کردند و همین باعث شد تا این ستاره پرتغالی خیلی سریع واکنش نشان دهد. او گفت: منظور من این بود که عملکرد بدنی بازیکنان رئال افت کرده است و اگر آنها از نظر بدنی مانند من آماده بودند الان در صدر قرار داشتیم. اصلا منظور این نبود که عملکرد فنی آنها را زیر سوال برم. من در هیچ حالتی خودم را بهتر از هم تیمی هایم نمی دانم.

بدون شک این اظهار نظر رونالدو فضای موجود در رئال را به هم خواهد ریخت و باعث خواهد شد تا دیگر بازیکنان این تیم علیه ستاره پرتغالی خود موضع گیری کنند و این نشان می دهد که شرایط موجود در رئال اصلا خوب نیست و زیدان هم نتوانسته مشکلات این تیم بزرگ را حل کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز