خبرگزاری کار ایران

خبر بد ونگر برای هواداران آرسنال

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۴۷۶

سرمربی فرانسوی آرسنال از شکست برابر سوانسی بسیار ناراحت و ناامید است. او در نشست خبری بعد از بازی یک خبر تلخ هم برای هواداران تیمش داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود از سوانسی پذیرایی کرد. انتظار می رفت که توپچی ها در این دیدار به راحتی پیروز شوند تا شکست هفته گذشته برابر منچستر یونایتد را فراموش کنند و فاصله خود با صدر جدول رده بندی را کمتر کنند اما شاگردان آرسن ونگر در این دیدار با نتیجه دو بر یک بازی را وگذار کردند تا نشان دهند که نوسان زیادی دارند.

ونگر در نشست خبری بعد از بازی بدشانسی را دلیل نتیجه نگرفتن تیمش در این دیدار دانست. او گفت: بسیار بد شانس بودیم. سوانسی تنها دو شوت به طرف دروازه ما زد و توانست به دو گل برسد این درحالی بود که ما فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. واقعا شکست بسیار تلخ و ناراحت کننده ای بود. نتیجه ناامید کننده ای را به دست آوردیم. باید در این دیدار به پیروزی می رسیدیم اما متاسفانه یک بازی مهم دیگر را از دست دادیم.

او ادامه داد: باید هر چه سریعتر این شکست را فراموش کنیم و به روند خوب خود برگردیم. سه روز دیگر یک بازی بزرگ برابر تاتنهام پیش رو داریم. این دیدار برای ما بسیار مهم است و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا پیروز از میدان خارج شویم. اصلا دوست ندارم که در این دیدار هم امتیاز از دست دهیم.

ونگر در ادامه سخنان خود درباره اعتراض و ناراحتی هواداران آرسنال بخاطر این شکست خانگی گفت: ما هم بسیار ناراحت هستیم. من واقعا نگران چنین نتایجی هستم. در دیدار قبلی هم تن به شکست دادیم. برابر بارسلونا هم بازنده بازی بودیم. این سومین شکست پیاپی ما بود و این واقعا ناراحت کننده و نگران کننده است. باید چنین شرایط سختی را پشت سرگذاریم.

سرمربی توپچی ها در پایان سخنان خود یک خبر تلخ برای هواداران آرسنال داشت و آن اینکه پتر چک سنگربان این تیم آسیب دیده است و او به دیدار هفته آینده برابر تاتنهام نخواهد رسید.

آرسنال با شکستی که در این دیدار تجربه کرد 51 امتیازی شد و با 6 امتیاز اختلاف نسبت به لسترسیتی صدرنشین در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز