خبرگزاری کار ایران

پیروزی کاملاً حق لیورپول بود

کلوپ: می‌توانستیم منچستریونایتد را با اختلاف بیشتری شکست دهیم

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۶۵۸

سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است که تیمش می‌توانست با اختلاف بیشتری منچستر یونایتد را در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شکست دهد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد موفق شد  منچستریونایتد را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و گام بلندی برای صعود به مرحله یک چهام نهایی این رقابت‌ها بردارد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از این بازی به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، در نیمه دوم برای دقایقی کنترل بازی را از دست دادیم و به همین دلیل سیستم بازی‌مان را تغییر دادیم و چند دقیقه زمان نیاز داشتیم تا خودمان را با سیستم جدید بازی وفق دهیم. پس از آن اما دوباره به بازی برگشتیم و آن را کنترل کردیم.

کلوپ ادامه داد: مقابل منچستریونایتد اینکه شما چگونه بازی می‌کنید، خیلی مهم نیست. ممانعت از ایجاد موقعیت گلزنی توسط من‌یونایتد همیشه کار سختی است. با این حال در این بازی تعداد موقعیت‌های گلزنی منچستری‌ها زیاد نبود و این یکی از بهترین نکات بازی بود.

سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی‌ساید تأکید کرد: بازی ما در نیمه اول بهتر و با موقعیت‌های گل بیشتری همراه بود و ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. فوتبال  همین است. ما با یک پاس بی‌عیب و نقص در محوطه جریمه یک گل زدیم. در نیمه دوم، به ثمر رساندن گل دوم بسیار مهم بود. ما کارمان را درست انجام دادیم و کاملاً شایسته کسب پیروزی بودیم. عملکرد تیم ما از دقیقه اول تا آخر عالی بود.

سرمربی پیشین بورسیا دورتموند در پایان عنوان کرد: هنوز تنها بازی رفت را انجام داده‌ایم و این را می‌دانیم. در بازی برگشت هم باید عملکردی مشابه به بازی‌ رفت داشته باشیم. همه چیز عالی است. حالا یک هفته زمان تا برگزاری بازی برگشت فرصت داریم و می‌دانیم که آن بازی، بازی آسانی نخواهد بود، اما ما در شرایط خوبی قرار داریم و می‌خواهیم به دور بعدی رقابت‌‌ها صعود کنیم. به همین دلیل باید در منچستر هم بازی شبیه آنچه در‌ خانه خودمان ارائه کردیم به نمایش بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز