خبرگزاری کار ایران

کاسیاس: منتظر افشاگری یا سخنانی که تیتر اول شما را بسازند نباشید

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۴۱۵

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا در اردوی تیم ملی کشورش به خبرنگاران گفت: همه منتظر بازنشستگی من هستند،نمی‌دانستم این موضوع برای خبرنگاران جذاب است.

به گزارش ایلنا، ایکر کاسیاس دروازه‌بان ملی پوش پورتو پرتغال در نشست خبری که در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا برگزار شد به خبرنگاران گفت: هر روز از من درباره تاریخ دقیق بازنشستگی می‌پرسند، اگر می‌دانستم این موضوع تا این حد برای شما جذاب است زودتر اقدام می‌کردم، صبور باشید آن روز نزدیک است.

کاسیاس ادامه داد: هر ورزشکاری باید برای دوران حرفه‌ای خود یک نقطه پایان در نظر بگیرد، ما تا ابد زنده نخواهیم بود و روز بازنشستگی از ورزش حرفه‌ای برای من روز مرگ است، البته از فردای آن روز برای یک زندگی تازه متولد خواهم شد و دیگر اثری از من در فوتبال نخواهید دید. چیزی نخواهم گفت، نه از مورینیو، نه از رفتار باشگاه رئال مادرید با من، نه از دل بوسکه، نه از مسائل سیاسی و نه حتی از پیکه!

کاسیاس درباره وضعیت تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز خاطرنشان کرد: برای تکرار قهرمانی خود مصمم هستیم و البته می‌دانیم که در یورو 2016 تیم‌هایی چون انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان حضور دارند، کار سختی در پیش خواهیم داشت اما برای قهرمانی وارد خاک فرانسه خواهیم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز