خبرگزاری کار ایران

لوییس انریکه پس از شکست برابر سوسیه‌داد؛

بیش از آنکه با عقلمان بازی کنیم با قلبمان بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۰۵۱

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از باخت مقابل رئال سوسیه‌داد گفت بازیکنان تیمش بیش از آنکه با فکر بازی کنند دچار احساسات می شوند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال بارسلونا شنبه شب با نتیجه یک بر صفر در زمین رئال سوسیه داد تن به شکست داد و با توجه به پیروزی ۴ بر صفر رئال مادرید مقابل ایبار، اکنون اختلاف این دو تیم در صدر جدول به چهار امتیاز رسیده است؛ ضمن اینکه اتلتیکومادرید هم سه امتیاز با صدرجدول فاصله دارد.

لوییس انریکه در خصوص این بازی اظهار کرد: این بازی در بدترین شکل ممکن برای ما آغاز شد. ما نیمه نخست را خیلی بد بازی کردیم. بیش از آنکه با مغزمان بازی را به شرایط عادی برگردانیم می خواستیم با قلبمان این کار را انجام دهیم. نیاز به کنترل بیشتر داشتیم. من نیمه دوم را بیشتر دوست داشتم.

وی افزود: سوسیه داد بازی خیلی خوبی مقابل تیم ما ارائه کرد با این حال بارسا شایسته شکست نبود. من قرار نیست گلایه کنم بلکه باید فکر کنم چکار می توانم برای تیممان انجام دهیم. هدف ما بردن اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون است اما مشکل خواهد بود.

سرمربی بارسا افزود: با این حال ما هنوز با سه اختلاف امتیاز صدرنشین هستیم. صحبت های منفی کمکی به تیم ما نمی کند اکنون باید خودمان را بالا بکشیم و این ورزشگاه زیبا که برای تیم ما جای خوبی نیست را ترک کنیم. سال گذشته در این مقطع از فصل فقط دو امتیاز از تیم دوم بالاتر بودیم. این بهترین فرصت است تا به دنیا نشان دهیم که بهترین تیم جهان هستیم. این را پیراهنی که به تن داریم می گوید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز