خبرگزاری کار ایران

گلزنی در DNA من است

رونالدو: شب جادویی و فوق‌العاده‌ای بود

مهاجم پرتغالی سفیدپوشان مادریدی می‌گوید گلزنی در وجود وی است.

به گزارش ایلنا ، کریستیانو رونالدوی 31 ساله در گفت‌و‌گو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: خیلی خوشحالم چون بازی فوق‌العاده‌ای بود. ما بازی عالی از خود ارائه دادیم و با قدرت پا به این دیدار گذاشتیم. در دقایق نخستین بازی هم فشار زیادی به ولفسبورگ آوردیم و خیلی زود هم به دو گل رسیدیم.

مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها در ادامه عنوان کرد: ما بازی را تحت‌کنترل خود گرفتیم. ولفسبورگ تیم خوبی بود و در جریان بازی از توپ به خوبی استفاده می‌کرد، اما در طول 90 دقیقه تیم برتر میدان بودیم. رئال‌مادرید در این بازی موقعیت‌های بیشتری خلق کرد و سزاوار صعود به دور بعد بود.

رونالدو که در فصل جاری لیگ قهرمانان 16 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل با رکورد 17 گل خود در فصل 14-2013 فاصله دارد، تأکید کرد: قطعاً به دنبال رکوردهای انفرادی نیستم، اما امیدوارم با به ثمر رساندن بیش از 17 گل رکورد خودم را بشکنم. این می‌تواند نشانه خوبی برای من و تیم باشد. گلزنی در DNA من است. در هر صورت سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

بهترین بازیکن جهان در سال‌های 2013 و 2014 گفت: رئال‌مادرید در تاریخ خود چنین شب‌ها و بازگشت به بازی زیادی داشته و در این بازی هم موفق به انجام چنین کاری شدیم. به همین خاطر تیم بابت کاری که کرده خوشحال است. هواداران هم عالی بودند و باید به همگی آنها خسته نباشید گفت. شب جادویی و فوق‌العاده‌ای بود.

 

کد خبر : ۳۶۱۱۴۹