خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: از راهیابی‌ به مرحله گروهی لیگ قهرمانان بی‌نهایت خوشحالم

سرمربیپس از بازی با گرانادا به تمجید از کوکه‌ای پرداخت که در پنج بازی اخیر تیمش چهار پاس گل داده و دو گل هم به ثمر رسانده است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال اتلتیکومادرید هفته سی‌و‌سوم لالیگا را با پیروزی 3 بر صفر برابر گرانادا پشت سر گذاشت تا با توجه به شکست خانگی بارسلونا برابر والنسیا با بارسلونا هم‌امتیاز شود و تنها به‌خاطر کسب نتایج ضعیف‌تر در بازی‌های رودررو با بارسا در رده دوم جدول باقی بماند.

دیه‌گو سیمئونه پس از این بازی در پاسخ به این سؤال خبرنگاران که آیا تیمش می‌تواند مانند دو فصل پیش قهرمانی را از چنگ کاتالان‌ها درآورد، گفت : هفته آینده در بیلبائو ما این فرصت را داریم که یک بازی بزرگ دیگر را به‌ نمایش بگذاریم و به رقابت‌مان در چهار هفته‌ای که می‌ماند، ادامه دهیم. کارمان سخت خواهد بود، اما کاری را که برنامه‌ بازی‌ها می‌طلبد و از ما می‌خواهد، انجام خواهیم داد: پیروزی، پیروزی و پیروزی.

او ادامه داد: پس از گل، ما خوب بازی نکردیم. گرانادا در ضدحملات موقعیت‌هایی داشت و ما نتوانستیم بر بازی مسلط شویم، اما درباره این موضوع بین دو نیمه صحبت کردیم و از ابتدای نیمه دوم، بازی را بهتر اداره کردیم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید سپس به تمجید از کوکه‌ای پرداخت که در پنج بازی اخیر تیمش چهار پاس گل داده و دو گل هم به ثمر رسانده است.

سیمئونه عنوان کرد: کوکه برای ما بازیکنی خارق‌العاده است. همان‌طور که پیش از شروع فصل گفتیم، کوکه زمانی که در عمق بازی می‌کند، خطرناک‌تر است. او دست حریف را به خوبی می‌خواند و به حملات مهاجمان تیم سرعت می‌دهد.

سیمئونه با ابراز خرسندی از قطعی شدن صعود مستقیم تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده، تأکید کرد: خوشحالیم که یکی از اهداف باشگاه را محقق و به لیگ قهرمانان صعود کردیم. شاید این موضوع کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد، اما این موفقیت بی‌نهایت ما را خوشحال می‌کند.

 

کد خبر : ۳۶۲۶۱۳