خبرگزاری کار ایران

خوک‌ها پرواز می کنند؛

تام هنکس و گری لینه‌کر قهرمانی لسترسیتی را پیش بینی کرده بودند

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۴۱۹

اگرچه در ابتدای فصل این تردید وجود داشت که لسترسیتی به لیگ قهرمانی صعود کند اما این تیم در کمال ناباوری قهرمان لیگ برتر شد و جالب اینکه شخصیت های مشهوری قهرمانی آن را پیش بینی کرده بودند.

به گزارش ایلنا، بنگاه های شرطبندی در ابتدای فصل شانس قهرمانی لسترسیتی را یک به ۵۰۰۰ می دانستند اما تام هنکس و گری لینه کر پیش بینی کرده بودند که روباه ها می توانند قهرمان می شوند.

هفت نفر در میان کسانی که قهرمانی لستر را پیش بینی کرده بودند به چشم می خورند که مشاغل جالبی دارند. از تام هنکس بازیگر گرفته که ۱۰۰ پوند بر روی قهرمانی لستر شرط بست تا یک نجار ۳۹ ساله به نام «لی هربرت»  که اولین بار در دهه ۱۹۸۰ بازی تیم محبوبش را از نزدیک به نظاره نشست.

تلم هنکس بازیگر سرشناس هالیوود در مراسم رونمایی آخرین فیلمش «هولوگرامی برای پادشاه» گفته بود بر روی قهرمانی لسترسیتی ۱۰۰ پوند (۱۳۶ دلار) شرط می بندد.

در میان افراد سرشناس باز هم کسانی هستند که قهرمانی این تیم را پیش بینی کرده بودند. «جان ماس» ، داور سرشناس لیگ برتری، از کودکی طرفدار لستر بود و زمانی که پدرش از جنگ جهانی دوم برگشت برای نخستین بار بازی لستر را به همراه هم از ورزشگاه تماشا کردند.

از آن زمان تا به حال او طرفدار لستر بوده است. زمانی که جان ماس می خواسته بر روی این تیم شرط ببندد «نیل سامویز»، مدیر بنگاه شرط بندی «بت فرد»، به وی گفته که دیوانه است و حتی تمسخرآمیز نوشت «خوک ها ممکن است پرواز کنند.»

ماس گفت: «هر بازی که ما می بردیم من از او می پرسیدم آیا تا به حال دیده که خوک ها پرواز کنند.»

به مانند بسیاری دیگر از کسانی که شرطبندی کردند جان ماس گفت انتطار نداشته پولش بازگردد و فکر می کرده که تیم در نهایت با قرار گرفتن در جایگاه چهارم به کار خود پایان دهد.

و البته گری لینه کر، اسطوره فوتبال انگلستان هم به قهرمانی لسترسیتی رای داده بود. وی که در جام جهانی ۱۹۸۶ صاحب کفش طلایی شده بود در تمام زندگی اش هوادار لستر سیتی بوده است و حتی ۹ سال هم برای این باشگاه بازی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز