خبرگزاری کار ایران

شایسته شکست نبودیم

پیگرینی: رئال خوش شانس بود که به فینال رسید

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۰۶۴

سرمربی منچسترسیتی گفت: رئال هیچ برتری نسبت به ما نداشت و خوش شانس بود که به فینال رسید.

به گزارش ایلنا، مانوئل پیگرینی در پی شکست یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش در خانه رئال‌مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از دور این رقابت‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با همین نتیجه به خبرنگاران گفت: حس خیلی بدی داریم، چون شایسته شکست نبودیم. رئال‌مادرید هم در این دیدار به دردسر افتاد و هیچ‌یک از دو تیم در خلق موقعیت نسبت به تیم مقابل برتری نداشت. ما نتوانستیم ایده‌های خود را در این بازی به خوبی پیاده کنیم و رئال هم خیلی به ما اجازه خلق موقعیت نداد. به نظرم تساوی نتیجه عادلانه‌ای می‌توانست باشد و رئال خوش‌شانس بود که به پیروزی رسید.

وی افزود: راضی نیستم، چون نتوانستیم روی دروازه رئال خلق موقعیت کنیم. ما شایسته شکست نبودیم، چون دو تیم شرایط مشابهی داشتند. ما در این بازی داوید سیلوا و سمیر نصری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و یحیی توره هم که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته بود. به اعتقاد من هیچ‌یک از دو تیم شایسته برد نبودند و هر دو تیم سخت تلاش کردند. شرایط در هر دو بازی به نظرم برابر بود و در نهایت دفاع‌ها نسبت به مهاجمان بهتر کار کردند و برنده واقعی آنها هستند.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی در ادامه اظهار داشت: البته که شانس بازی در فینال را از دست دادیم. ما مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم، اما آنها بهتر از ما نبودند. ما تنها کمی نیاز به شانس داشتیم که متأسفانه نصیب‌مان نشد. ما سعی کردیم اما نتوانستیم از سد رئال بگذریم. فکر نمی‌کنم که رئال‌مادرید توانسته باشد ثابت کند که نسبت به منچسترسیتی برتری دارد.

پیگرینی که در پایان فصل جاری جای خود را در من‌سیتی به پپ گواردیولا می‌دهد، در پایان تأکید کرد: فصل خاصی بود چون به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و این برای باشگاه منچسترسیتی خیلی مهم بود. سعی می‌کنیم برای فصل آینده هم کسب سهمیه لیگ قهرمان کنیم. این تیم باید همیشه تلاش کند تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. حالا در فینال هیچ تیمی شانس اول قهرمانی نیست. اتلتیکومادرید تیم قدرتمندی است و رئال‌مادرید هم بازیکنان زیادی در ترکیبش دارد که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز