خبرگزاری کار ایران

بیل به اردوی تیم ملی ولز دعوت نشد

بازیکن ولزی رئال‌مادرید به اردوی تمرینی تیم ملی کشورش برای حضور در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ فرانسه فراخوانده نشد.

به گزارش ایلنا، کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز فهرست 29 نفره ملی‌پوشان این کشور را برای حضور در اردوی آماده‌سازی پرتغال اعلام کرد که در این فهرست نام گرث بیل به چشم نمی‌خورد.

کولمن که تیمش تمرینات خود را از تاریخ 24 تا 29 ماه می (4 تا 9 خرداد) در پرتغال انجام می‌دهد، در این مدت نمی‌تواند روی بیل، سرشناس‌ترین بازیکن تیمش حساب کند چرا که او پس از حضور در آخرین دیدار کهکشانی‌ها در لالیگا که شنبه هفته برگزار می‌شود، باید خودش را برای سفر به میلان و کمک به رئال در فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده کند. فینال لیگ قهرمانان اروپا، 28 می (هشتم خرداد) در ورزشگاه سن‌سیرو میان تیم‌های رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید برگزار می‌شود.

در غیاب بیل، کولمن در اردوی آماده‌سازی ولز در پرتغال، باید تاکتیک‌هایش را حول محور ستاره‌های دیگری همچون آرون رمزی از آرسنال، جو آلن از لیورپول و اشلی ویلیامز از سوانزی پیاده‌سازی کند. فهرست 23 نفره نهایی تیم ملی ولز برای شرکت در جام ملت‌های اروپا، 31 می (سه روز پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا) اعلام می‌شود. این تیم آخرین بازی تدارکاتی خود را برای حضور در یورو 2016، در تاریخ پنجم ژوئن (16 خرداد) برابر تیم ملی سوئد در استکهلم انجام می‌دهد.

ولز در مرحله گروهی یورو، در گروه B به ترتیب با اسلواکی، انگلیس و روسیه روبه‌رو می‌شود.

کد خبر : ۳۷۰۰۱۸