خبرگزاری کار ایران

تمجید سرمربی میلان از بازیکنانش بعد از شکست در فینال حذفی

سرمربی روسونری با وجود شکست تیمش برابر یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا از مردانش بابت عملکردی که در این بازی ارائه کرد، تمجید به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، کریستین بروکی و شاگردانش با قبول شکست یک بر صفر برابر یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا از کسب سهمیه لیگ اروپای فصل آینده باز ماندند. با این حال بروکی از نمایشی که مردانش برابر یوونتوس ارائه کردند، تمجید کرد.

بروکی به شبکه رای اسپورت گفت: هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که میلان در این بازی عملکرد قدرتمندی ارائه نکرد. من نگرشی مناسب از بازیکنانم دیدم. من همان چیزی که می‌خواستم و در وجود خودم هست را در تیم و در عملکرد آن دیدم، هر چند حیف شد که نتیجه باب طبع‌مان نبود. همه چیز را یک حادثه کوچک تعیین کرد. ما موقعیت‌های فراوانی داشتیم و در ضربات تمام کننده‌مان می‌توانستیم بهتر هم کار کنیم .

بروکی ادامه داد: یک ضد حمله همه چیز را تعیین کرد. یوونتوسی‌ها واقعاً سریع عمل کردند و ما هم آنطور که باید از دروازه‌مان محافظت نکردیم. با این حال فکر نمی‌کنم گلی که خوردیم تقصیر کسی باشد. ما می‌توانستیم پیش از آنکه آن ضدحمله دروازه‌مان را تهدید کند، جلویش را بگیریم.

سرمربی موقت میلان در پاسخ به این سؤال که این شکست و از دست دادن سهمیه لیگ اروپا، چه تأثیری روی آینده او خواهد گذاشت، عنوان کرد: نمی‌دانم که آیا این نتیجه چیزی را تغییر خواهد داد یا نه اما دراین بازی من تیمم را با همان نگرشی دیدم که همیشه خواهانش بود، با همان انگیزه همیشگی برای کسب پیروزی. من همان چیزهایی که می‌خواستم را در تیمم دیدم و از این بابت خوشحالم. البته که قلباً می‌خواهم روی نیمکت میلان بمانم و اگر عملکرد میلان را در این بازی ملاک قرار دهید، می‌بینید که حداقل یک ذره اعتبار و شایستگی برای ادامه دادن به کارم به دست آورده‌ام.

 

کد خبر : ۳۷۳۳۷۱