خبرگزاری کار ایران

وقتی از شنیدن شایعات خسته شدم می‌گویم کجا می‌روم

ابراهیموویچ: برای بازی در لیگ سوئد بیش از اندازه بزرگم!

ستاره سوئدی پیشین پاری‌سن‌ژرمن به شایعه احتمال بازگشت او به کشورش برای بازی در لیگ سوئد واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش ایلنا، زلاتان ابراهیموویچ شایعاتی را که درباره آینده او و احتمال بازگشتش به سوئد برای بازی در مالمو منتشر شده است، رد کرد.

او امروز (چهارشنبه) در یک کنفرانس خبری در اردوی تیم ملی سوئد گفت: من هنوز هم از شما خبرنگاران می‌خواهم که داستان‌های زیادی بنویسید، چون وقتی که آنها را می‌‌خوانم هیجان‌زده می‌شوم. الان هم می‌خواهم ببینم که کدامیک از شما بهترین داستان را می‌نویسد. زمانی که از خواندن داستان‌های‌تان خسته شدم، به شما خواهم گفتم که قرار است، کجا بروم.

ایبرا درباره احتمال بازگشتش به سوئد و بازی در لیگ این کشور هم گفت: من فکر می‌کنم که برای بازی در لیگ سوئد بیش از اندازه بزرگ هستم. منظور من از حرف‌های اخیرم (خطاب به طرفداران مالمو در ورزشگاه سوئدبانک) این بود که به‌همراه تیم ملی سوئد به مالمو برمی‌گردم. آنها باید صبور باشند تا یک بار دیگر با پیراهن تیم ملی سوئد مرا آنجا ببینند.

مهاجم 34 ساله پیشین PSG تأکید کرد که هنوز درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری نکرده است. او در این خصوص عنوان کرد: من هنوز به آینده فکر نکرده‌ام و برایش وقت نگذاشته‌ام. در این باره با هیچ‌کسی هم صحبت نکرده‌ام. فعلاً اینجا هستم تا در یورو بازی کنم و خودم را برای این رقابت‌ها به بهترین شکل آماده کنم. هنوز به آینده‌ام فکر نکرده‌ام. می‌خواهم از بودن در اردوی سوئد لذت ببرم، اما نمی‌دانم چه مدت اینجا خواهم بود.

 

کد خبر : ۳۷۶۹۴۸