خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: امیدوارم مسی تا 40 سالگی بازی کند

سرمربی اسپانیایی منچسرسیتی از دلایل موفقیت خود در بارسلونا گفت و ابراز امیدواری کرد لیونل مسی تا 40 سالگی فوتبال بازی کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از الموندو، پپ گواردیولا یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ فوتبال اروپا به شمار می آید. او از سال 2008 تا 2012 در آبی اناری ها مربیگری کرد و توانست 14 جام به دست آورد تا نام خود را به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ باشگاه بارسلونا به ثبت برساند.

گواردیولا درباره موفقیت خود در بارسلونا سخن به میان آورد و گفت: تنها چیزی که در بارسلونا انجام دادم این بود که افکار یوهان کرایف و کارلوس رکساچ را به نسل جدید انتقال دهم. این تنها چیزی بود که در بارسلونا انجام دادم.

این مربی 45 ساله با وجود اینکه هدایت بارسلونا را برعهده ندارد اما برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم که بارسلونا همواره تیم موفقی باشد. در آینده بازیکنانی مانند ژاوی هرناندس، آندرس اینیستا و سرخیو بوسکتس هدایت بارسلونا را بر عهده خواهند گرفت اما امیدوارم مسی تا 40 سالگی فوتبال بازی کند و شاهد درخشش او باشم.

گواردیولا بعد از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست و سه سال در این تیم مربیگری کرد و توانست هفت جام به دست آورد اما از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن بازماند.

این مربی اسپانیایی در پایان فصل گذشته از بایرن جدا شد و رسما هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفت. او می خواهد در لیگ جزیره هم بدرخشد.

 

کد خبر : ۳۷۸۰۰۸