خبرگزاری کار ایران

کونته: ایتالیا با اتحادی که دارد، می‌تواند دست به کارهای بزرگی بزند

سرمربی تیم ملی ایتالیا اتحاد و کار گروهی بازیکنانش را کلید پیروزی ارزشمند مقابل بلژیک دانست.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کونته پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایتالیا برابر بلژیک در اولین بازی دو تیم در گروه E یورو 2016 که آتزوری را به صدر جدول گروهش فرستاد، به خبرنگاران گفت: من باید از بازیکنانم تشکر کنم. بازی خوبی بود. ما عملکرد خوبی ارائه کردیم که این نتیجه آماده‌سازی خوب‌مان برای این بازی بود. بازیکنان ما می‌دانند چطور زیر فشار حریف تاب بیاورند. حریف ما تیمی بسیار قدرتمند است که جزو مدعیان قهرمانی یورو محسوب می‌شود. با این حال با اتحادی که در تیم ما وجود دارد، می‌توانیم دست به کارهای فوق‌العاده‌ای بزنیم.

کونته ادامه داد: ما هنوز هیچ چیزی کسب نکرده‌ایم اما امیدواریم به جایی برسیم که این بازیکنان استحقاقش را دارند. فراموش نکنید که ما دو سال پیش هم بازی اول‌مان را در مرحله گروهی جام جهانی بردیم اما در همان مرحله حذف شدیم. برای من تنها چیزی که اهمیت دارد، این است که یک تیم متحد باشیم. من 23 بازیکن بااستعداد دارم که با یکدیگر رابطه خوبی دارند و از کنار هم بازی کردن خوشحال هستند.

در جریان خوشحالی بازیکنان ایتالیا پس از به ثمر رسیدن گل اول آنها، سیمونه زازا، مهاجم نیمکت‌نشین آتزوری از فرط خوشحالی ضربه‌ای به صورت کونته زد که لب او را پاره کرد. کونته درباره آن اتفاق هم گفت: من حاضر جسمم را فدای موفقیت تیم کنم.

 

کد خبر : ۳۸۰۶۹۴