خبرگزاری کار ایران

پوتین: نمی‌دانم چطور 200 روسی می‌توانند هزاران انگلیسی را بزنند

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۸۲۶

رئیس جمهور روسیه به درگیری های هواداران روس در جریان دیدارهای یورو 2016 واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از دیلی میل، هواداران هولیگان روسی در جریان دیدارهای یورو 2016 حوادث زیادی را در کشور فرانسه ایجاد کردند و بارها با هواداران انگلیسی و ولزی درگیر شدند.

ولادیمیر پوتین در واکنش به حوادثی که تماشاگران روسی و انگلیسی در یورو ایجاد کردند گفت: واقعا شرم آور و ناراحت کننده بود ولی واقعا نمی‌فهمم چطور 200 هوادار روسی می توانند هزاران انگلیسی را کتک بزنند. با این حال قانون برای همه یکسان است و باید با این افراد به صورت مشابه برخورد شود.

پوتین ادامه داد: امیدوارم بین این افراد کسانی نیز باشند که بدانند این رفتارها و خشونت ها به روحیه پاک ورزش خدشه وارد می‌کند و ثمره‌ای ندارد.تماشاگران و افرادی که برای حمایت از تیم ملی کشورشان به فرانسه می‌روند باید تنها از تیم محبوب‌شان حمایت کنند و بدانند رفتارهای خشونت‌آمیز بیشتر به تیم خودشان لطمه وارد می‌کند.

روسیه از 2 دیدار خود در یورو 2016 یک تساوی  و یک شکست داشته است و باید در سومین دیدار خود برابر ولز به میدان برود. روس ها برای صعود از این گروه باید این دیدار را ببرند و امیدوار به نتیجه انگلیس و اسلواکی باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز