خبرگزاری کار ایران

پیتزی:‌ بازیکنانم درخشان‌ترین فصل فوتبالی شیلی را نوشتند

سرمربی تیم ملی شیلی پس از پیروزی قاطع شاگردانش برابر مکزیک در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا ابراز امیدوار کرد که آنها باز هم چنین رویدادهای تاریخی را به ثبت برسانند.

به گزارش ایلنا،  تیم ملی شیلی صبح امروز (یکشنبه) در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا موفق شد مکزیک را با نتیجه 7 بر صفر شکست دهد و صعودی قاطعانه به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها داشته باشد.

آنتونیو پیتزی، سرمربی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها پس از پیروزی تیمش در این بازی به تمجید از نمایش مردانش که آن را بی‌عیب‌و‌نقص می‌دانست پرداخت اما به آنها برای بازی بعدی‌شان برابر کلمبیا هشدار داد.

پیتزی گفت: واقعاً خوشحالم. سرمربی تیمی بودن که در زمین بازی می‌تواند اینگونه اقتدارش را به نمایش بگذارد آسان نیست اما ما امروز این کار را برابر تیمی که در سطح بالایی قرار دارد، انجام دادیم و احساسی که از این بابت داریم، خوشحالی محض است. این گروه از بازیکنان، درخشان‌ترین فصل از فوتبال شیلی را نوشته‌اند و امیدوارم که بتوانند به کارشان برای اضافه کردن فصول دیگر به این کتاب ادامه دهند.

پیتزی در ادامه درباره کلمبیا، حریف بعدی تیمش در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا هم تأکید کرد: فعلاً می‌خواهیم از پیروزی که برابر مکزیک کسب کرده‌ایم لذت ببریم و پس از آن به بازی‌مان برابر کلمبیا فکر خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۳۸۲۲۹۰