خبرگزاری کار ایران

پوگبا: مادرم بازگشتم به منچستریونایتد را پیش بینی کرده بود

گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان گفت که مادرش به او گفته بود به تیم پیشین دوران بازیگری‌اش برمی‌گردد.

به گزارش ایلنا، پل پوگبا که انتقال 105 میلیون یورویی‌اش از یوونتوس به منچستریونایتد در هفته جاری نهایی شد تا او برای دومین بار بازی در اولدترافورد را تجربه کند، اعتراف کرد که سال 2012 پس از آنکه شیاطین سرخ را به مقصد تورین ترک کرد، مادرش به او گفته بود که یک روز دوباره به من‌یونایتد باز می‌گردد.

پوگبا که چهار سال پیش به‌عنوان بازیکن آزاد و پس از قرار گرفتن در فهرست بازیکنان مازاد سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین منچستریونایتد راهی یوونتوس شد، به شبکه تلویزیونی قرمزپوشان شهر منچستر گفت: من فکر می‌کنم قسمتم این بود که دوباره به منچستریونایتد برگردم. ترجیح می‌دهم بگویم که این قسمت من بوده است. اولین باری که مادرم به من گفت دوباره به منچستریونایتد برمی‌گردم به او گفتم هیچ‌کس از آینده خبر ندارد. باید ببینیم چه می‌شود. به‌نظر خودم بازگشتم به منچستریونایتد چالش بزرگی است. من به جایی برگشته‌ام که متعلق به آن بودم و در آن بزرگ شدم، جایی که کارم را شروع کردم.

پوگبا که پس از کسب عناوین قهرمانی در سری A، کوپا ایتالیا و سوپرجام ایتالیا به منچستریونایتد برگشته است، افزود: من در دوره اول حضورم در منچستریونایتد، کاری را که آغاز کرده بودم، تمام نکردم و حالا برگشته‌ام تا آن را به پایان برسانم.

اولین بازی که پوگبا می‌تواند برای منچستریونایتد به میدان برود، چهار روز دیگر است، زمانی که شیاطین سرخ در هفته اول لیگ برتر انگلیس میهمان بورنموث خواهند بود.

 

کد خبر : ۳۹۹۳۷۱