خبرگزاری کار ایران

زیدان: آمدن فابرگاس به رئال کار آسانی نیست

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها از تب و تاب شایعاتی که از احتمال پیوستن بازیکن پیشین بارسلونا به رقیب دیرینه این تیم حکایت داشته‌اند، کاست.

به گزارش ایلنا، زین‌الدین زیدان احتمال پیوستن سسک فابرگاس به رئال مادرید را کمرنگ کرد. برخی از نشریات انگلیسی و اسپانیایی یک روز پس از پیروزی خانگی چلسی برابر وستهام در هفته اول لیگ برتر انگلیس که در آن فابرگاس نیمکت‌نشین شده بود، ادعا کردند که این بازیکن اسپانیایی در برنامه‌های آنتونیو کونته، مربی چلسی جایی ندارد. برخی دیگر حتی ادعا کردند که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید مستقیماً با فابرگاس وارد مذاکره شده است تا بازیکن محبوبش را به سانتیاگو برنابئو ببرد.

زین‌الدین زیدان اما تمایل رئال مادرید به خرید فابرگاس را رد نکرد، اما تأکید داشت این اتفاق چندان هم محتمل نیست. زیدان پس از پیروزی 5 بر 3 رئال مادرید برابر رمس در بازی جام برنابئو، گفت: اگر بخواهیم یک هافبک میانی دیگر به تیم‌مان اضافه کنیم، وضعیت پیچیده می‌شود. سسک بازیکن فوق‌العاده‌ای است، اما آمدن او به اینجا کار آسانی نیست. من همین الان هم مجبورم سه یا چهار بازیکنم را کنار بگذارم. بنابراین اضافه شدن یک بازیکن دیگر، کار را سخت‌تر می‌کند.

زیدان در ادامه دیگر شایعه‌ای را که توسط رسانه‌های اسپانیای مطرح شده است، تکذیب کرد، شایعه‌ای که از احتمال فروش خامس رودیگس، هافبک کلمبیایی رئال مادرید حکایت داشته است.

سرمربی فرانسوی‌کهکشانی‌ها عنوان کرد: صرفنظر از هر اتفاقی که رخ دهد، من امیدوارم که سال آینده همین جا دوباره چنین جمله‌ای را بگویم. اینکه من از بازیکنانی که دارم راضی‌ام، بازیکنانی که با آنها لیگ قهرمانان را بردم. چیزی که من می‌خواهم سخت‌کوشی تمام اعضای تیم است، چون به صرف اینکه ما رئال‌ مادرید هستیم، موفقیت‌مان تضمین شده نیست. شما باید سخت کار کنید و این همان چیزی است که من از بازیکنانم می‌خواهم.

 

کد خبر : ۴۰۱۶۴۳