خبرگزاری کار ایران

رانیری: از عملکرد شاگردانم رضایت دارم

سرمربی ایتالیایی لسترسیتی بعد از تساوی بدون گل مقابل آرسنال تاکید کرد به هیچ وجه کاری به تصمیم‌های داور در جریان مسابقه ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، قهرمان فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل جدید را خوب آغاز نکرده است. لسترسیتی که در دیدار نخست خود تن به شکست داد در دیدار دوم در خانه از آرسنال پذیرایی کرد و با تساوی بدون گل متوقف شد.

کلودیو رانیری با وجود تساوی در دیدار خانگی از عملکرد شاگردانش رضایت دارد. سرمربی ایتالیایی لسترسیتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: آرسنال تیم بسیار خوب و باکیفیتی است. از اینکه برابر این تیم یک تساوی به دست آوردیم راضی و خوشحال هستم. لسترسیتی بازی خوبی را به نمایش گذاشت؛ هرچند مالکیت توپ آرسنال بیشتر از ما بود. آرسنال تلاش زیادی برای پیروزی کرد اما تلاش‌های این تیم فایده‌ای نداشت.

او ادامه داد: از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. بازیکنان لسترسیتی تا پایان جنگیدند و تسلیم نشدند. به چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم. بسیار مهم بود که دروازه خود را بسته نگه داریم. این بازی در ادامه به ما کمک خواهد کرد.

رانیری درباره آسیب دیدگی مندی گفت: نمی‌دانم که آیا آسیب دیدگی این بازیکن جدی است یا نه. او احساس درد می‌کرد. باید دید وضعیت او چگونه می‌شود.

سرمربی لسترسیتی در پایان سخنان خود درباره صحنه مشکوک احمد موسی در محوطه جریمه آرسنال گفت: مشکلی با تصمیمات داور ندارم. وقتی او تشخیص داده است که پنالتی نبوده من هم مشکلی با تصمیم او ندارم.

 

کد خبر : ۴۰۲۷۵۸