خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: همه‌ی تلاشمان را کردیم تا برنده بازی باشیم

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از تساوی تیمش در هفته نخست لالیگا ابراز تأسف کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال اتلتیکومادرید فصل جدید لالیگا را با تساوی یک - یک برابر آلاوس تازه صعود کرده به پایان رساند آن هم در حالی که این بازی پایان دراماتیکی داشت.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی اولین گل بازی را به‌ثمر رساندند، اما در واپسین ثانیه‌های بازی تیم میهمان گل تساوی را زد و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را از کسب سه امتیاز اولین بازی خانگی‌اش در این فصل محروم کرد.

سیمئونه پس از این بازی به خبرنگاران گفت: در ابتدای بازی، حرکات‌مان مختل شده بود چرا که حریف بسیار قوی و با اشتیاق و انرژی فراوان کار کرد. ما با تمام ابزار‌های‌مان و با تمام قوا تلاش کردیم که بازی را ببریم،‌ اما این نتیجه کام مرا تلخ کرد، چون ما باید برنده می‌شدیم.

سیمئونه افزود: عملکرد تیم از انسجام بالایی برای بردن بازی برخوردار بود، اما بازیکنان ما آرامش و خونسردی لازم را برای یکسره کردن کار حریف نداشتند. ما به نسبت تلاش‌هایی که در این بازی انجام دادیم، پاداش کوچکی گرفتیم.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو درباره آلاوس هم تأکید کرد: حریف تلاش داشت دفاع کند و حتی با وجود مصدومیت زُهیر فدال، کارش را خوب انجام داد. دروازه‌بان آنها هم فوق‌العاده کار کرد. فوتبال همین است. یک روز از موقعیت‌های‌تان استفاده می‌کنید و گل می‌زنید و یک روز دیگر نمی‌توانید آن‌ها را به گل تبدیل کنید. برای من اما یک امتیاز هرگز کافی و رضایت‌بخش نیست.

 

کد خبر : ۴۰۳۱۵۹