خبرگزاری کار ایران

گریزمان: شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن سال اروپا هستم

مهاجم فرانسوی روخی‌بلانکو می‌گوید او شایستگی بیشتری نسبت به کریستیانو رونالدو و گرث بیل برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال اروپا دارد.

به گزارش ایلنا، آنتوان گریزمان که فصل گذشته در رسیدن اتلتیکومادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا و راهیابی تیم ملی فرانسه تا فینال مسابقات یورو 2016 نقش بسزایی داشت، اما نتوانست با تیم باشگاهی و ملی‌اش به عنوان قهرمانی برسد، خود را شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن سال اروپا می‌داند.

مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید که برای کسب این عنوان با کریستیانو رونالدوی پرتغالی و گرث بیل ولزی از رئال‌مادرید رقابت می‌کند، در فصل 16-2015 لیگ قهرمانان در 13 بازی هفت گل برای روخی‌بلانکو به ثمر رساند. او در یورو 2016 هم موفق به زدن 6 گل برای خروس‌ها شد و ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود.

مهاجم 25 ساله اتلتیکو در گفت‌و‌گو با سایت «24sata» گفت: افتحارم می‌کنم از اینکه در جمع سه کاندیدای نهایی کسب عنوان بهترین فوتبالیست اروپا هستم. این نشان می‌دهد که در مسیر درستی قرار دارم و باید همین راه را ادامه بدهم. نمی‌خواهم خودبین و متکبر باشم، اما من شایسته کسب این عنوان هستم چون فصل فوق‌العاده‌ای را هم با تیم باشگاهی و هم با تیم ملی کشورم سپری کردم.

وی افزود: فصل گذشته، فصلی فراموش‌نشدنی برای من بود، ابتدا با اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا و سپس با فرانسه در مسابقات یورو. متأسفانه ما نتوانستیم به قهرمانی برسیم و این ضربه بدی به ما و هواداران‌مان در فرانسه زد.

در حال حاضر کریستیانو رونالدوی 31 ساله شانس بالایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را دارد چرا که با رئال‌مادرید و تیم ملی پرتغال به ترتیب به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و مسابقات یورو 2016 رسید.

بهترین بازیکن سال اروپا قرار است فردا (پنجشنبه) در مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در موناکوی فرانسه معرفی شود.

 

کد خبر : ۴۰۴۱۳۴