خبرگزاری کار ایران

ژیرو: بدون ابراهیموویچ، سبک بازی پاری‌سن‌ژرمن حتما تغییر خواهد کرد

مهاجم فرانسوی آرسنال معتقد است که نماینده کشورش با شیوه‌ بازی متفاوتی برابر تیم باشگاهی او در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، آرسنال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال با پاری‌سن‌ژرمن هم‌گروه شده و این بدان معناست که اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی آرسنال باید برابر هموطنانش به میدان برود.

به‌نظر او اما پاری‌سن‌ژرمن فعلی با پاری‌سن‌ژرمن‌های دو سه فصل اخیر تفاوت‌های بزرگی دارد که مهم‌ترین آن حذف مهاجم خطرناکی مانند زلاتان ابراهیموویچ از ترکیب آن است. البته ژیرو فکر نمی‌کند که جدا شدن بهترین بازیکن و گلزن فصل گذشته PSG‌ از این تیم برای پیوستن به منچستریونایتد، باعث تضعیف قهرمان فرانسه شده باشد.

ژیرو در گفت‌و‌گو با نشریه پاریسین در پاسخ به این سؤال که آیا PSG دچار تغییر شده است، گفت: بله، دقیقاً همین‌طور است. پاری‌سن‌ژرمن اکنون وارد فصل جدیدی از تاریخ خود شده است. بدون زلاتان ابراهیموویچ، سبک بازی پاری‌سن‌ژرمن الزاماً تغییر خواهد کرد، چون زمانی که او در این تیم حضور داشت، توپ‌ها مدام به او پاس داده می‌شد. علاوه بر این فلسفه بازی اونای امری سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن با سبک کاری لوران بلان فرق دارد.

مهاجم فرانسوی آرسنال افزود: با این حال این چیزها بدان معنا نیستند که پاری‌سن‌ژرمن از فصل قبل ضعیف‌تر است. بالعکس من فکر می‌کنم که این تیم در بازار نقل‌و‌انتقالات بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده است که کاملاً متناسب با شیوه کاری اونای امری هستند.

 

کد خبر : ۴۰۴۹۶۴