خبرگزاری کار ایران

امری: موناکو در خط دفاعی بسیار قوی ظاهر شد

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از شکست برابر موناکو اعتراف کرد که شاگردانش عملکرد خوبی از خود نشان ندادند و مستحق شکست بودند.

به گزارش ایلنا و به نقل از رویترز، پاری سن ژرمن در هفته سوم لیگ فرانسه شکست سنگینی را متحمل شد و با نتیجه سه بر یک برابر موناکو بازی را واگذار کرد. طبیعی است که اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن  از عملکرد شاگردانش و نتیجه به دست آمده راضی نباشد.

او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: بازی را خوب شروع کردیم و دو فرصت خوب را روی دروازه حریف خلق کردیم. بعد از آن نوبت به موناکو رسید تا در کارهای هجومی بهتر ظاهر شود و دروازه ما را تهدید کند. بازیکنان موناکو بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. آن‌ها به خوبی کنترل بازی را به دست گرفتند و در نهایت به آنچه که می خواستند دست پیدا کردند.
او ادامه داد: موناکو در خط دفاعی بسیار قوی ظاهر شد. در نیمه دوم اختلاف را کم کردیم و می‌توانستیم گل تساوی را هم به ثمر رسانیم، اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. در یک ضد حمله گل سوم را هم دریافت کردیم. برخلاف جریان بازی گل خوردیم و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز کسب کنیم.
سرمربی سابق سویا در پایان اضافه کرد: بدون شک از این شکست درس عبرت خواهیم گرفت و در آینده به خوبی از آن استفاده می‌کنیم. بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. توازن لازم را نداشتیم. موناکو بهتر ظاهر شد و می‌توانم بگویم که آنها با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردند.
پاری سن ژرمن با این شکست 6 امتیاز باقی ماند و به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرد این درحالی است که موناکو با هفت امتیاز صدرنشین شد.

 

کد خبر : ۴۰۵۶۳۲