خبرگزاری کار ایران

طعنه هازارد به مورینیو

ادن هازارد می‌گوید این که کونته خودش بازیکن فوتبال بوده است، باعث شده درک بالایی بین او و سرمربی جدید چلسی باشد.

به‌ گزارش ایلنا، ادن هازارد این فصل در اوج آمادگی قرار دارد و این موضوع را در بازی با برنلی به خوبی نشان داد تا خیلی‌ها به تمجید از این ستاره بلژیکی چلسی بپردازد.

ادن هازارد در گفت‌وگویی که با شبکه چلسی تی‌وی داشت، درباره  عملکرد خود در چلسی، اظهار کرد: تازه سه بازی را در لیگ پشت سر گذاشته‌ایم و خوشبختانه شرایط خوبی در تیم ما حکم‌فرما است. باید به فکر بازی‌های سخت ادامه فصل باشیم تا بتوانیم در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

وینگر چلسی درباره تاثیر آنتونیو کونته در بازی او و چلسی، گفت‌:  کونته خیلی با من صحبت می‌کند. او گاهی اوقات به من می‌گوید که به محوطه جریمه بروم و بتوانم دفاع حریف را به هم بریزم. صحبت‌های او به من اعتماد به نفس می‌دهد. او بازیکنان را به خوبی می شناسد چون خودش بازیکن بوده است.

جمله آخر هازارد طعنه به ژوزه مورینیو، مربی سابق چلسی است که بازیکن حرفه‌ای فوتبال نبوده و به همین خاطر شاید صحبت‌های این ستاره بلژیکی این موضوع را بیش از پیش نمایان کند که فصل قبل اختلافاتی در تیم چلسی حکم فرما بود. مورینیو فصل قبل در روزهای آخرش در چلسی نیز عنوان کرد: به او خیانت شده است، این‌ در حالی است که مورینیو اغلب هازارد را با رونالدو  و مسی مقایسه می‌کرد.

چلسی تاکنون پنج بار قهرمان لیگ انگلیس شده که چهار بار آن مربوط به لیگ برتر بوده است. هر بار چلسی سه بازی نخست فصلش را با برد شروع کرده، در پایان توانسته به قهرمانی برسد. این بار نیز چلسی سه بازی اول فصلش را با برد به پایان رسانده است و به همین خاطر می‌توان عنوان کرد که ممکن است تاریخ برای آبی پوشان لندنی تکرار شود.

 

کد خبر : ۴۰۶۰۹۰