خبرگزاری کار ایران

کوادرادو در یوونتوس ماندنی شد

چندین منبع خبری ایتالیایی از توافق باشگاه‌های یوونتوس و چلسی برای تمدید حضور هافبک کلمبیایی آبی‌پوشان لندن در تورین خبر داده‌اند.

به گزارش ایلنا، با اینکه پیش از این چند رسانه انگلیسی از مخالفت آنتونیو کونته، سرمربی چلسی با ماندن خوان کوادرادو در یوونتوس برای یک فصل دیگر خبر داده‌ بودند، ظاهراً این اتفاق در شرف وقوع است.

چند رسانه ایتالیایی از جمله، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، مدیا ست پرمیوم و گل ایتالیا ادعا کرده‌اند که بال کلمبیایی چلسی به تورین برمی‌گردد تا یک فصل دیگر هم به‌عنوان بازیکن قرضی برای یوونتوس بازی کند.

طبق اعلام این رسانه‌ها، یوونتوس بابت یک فصل قرض گرفتن کوادرادو از چلسی به آبی‌پوشان لندن پنج میلیون یورو خواهد پرداخت، ضمن اینکه قرارداد کوادرادو در پایان فصل جاری قطعی خواهد شد، اگر او در این فصل برای بانوی پیر تعدادی معینی بازی انجام دهد. یووه برای قطعی کردن قرارداد کوادرادو باید 20 میلیون یوروی دیگر به چلسی بدهد.

کوادرادو فصل گذشته هم به‌صورت قرضی برای یوونتوس بازی کرد و عملکرد نسبتاً خوبی داشت. او در پایان فصل گذشته به چلسی بازگشت، اما آنتونیو کونته برای او جایی در برنامه‌هایش نداشته و به همین دلیل او در راه بازگشت به تورین است، به‌خصوص که یوونتوس هم بعد از فروش پل پوگبا به منچستریونایتد هنوز نتوانسته‌ است یک هافبک جدید به خدمت بگیرد.

به نظر می‌رسد که روز پایانی بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی برای یوونتوسی‌ها روز پرمشغله‌ای باشد، چرا که گفته می‌شود علاوه بر کوادرادو، اکسل ویتسل، هافبک بلژیکی زنیت سنت پترزبورگ نیز عازم تورین شده است تا در تست پزشکی بانوی پیر شرکت کند.

 

کد خبر : ۴۰۶۴۷۲