خبرگزاری کار ایران

احتمال غیبت والنسیا در دربی منچستر

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۳۳۶

مدافع راست شیاطین سرخ شاید دیدار حساس تیمش در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد.

به گزارش ایلنا، آنتونیو والنسیا که در حال حاضر تیم ملی فوتبال اکوادور را در مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه همراهی می‌کند، به‌دلیل بازگشت دیرهنگامش به جمع سرخپوشان منچستر بعید است که بتواند در ترکیب اصلی شیاطین سرخ برای تقابل با منچسترسیتی قرار بگیرد و احتمالاً از بین فیل جونز، متئو دارمیان و یا تیموتی فوسو منسا یکی جای وی را خواهد گرفت.

والنسیا زودتر از روز جمعه این هفته که درست یک روز پیش از دربی حساس منچستر خواهد بود، نمی‌تواند به منچستر بازگردد و مورینیو تأیید کرد که کاندیدای بهترین بازیکن لیگ برتر در ماه آگوست، ممکن است این بازی را از دست بدهد.

مورینیو در این باره گفت: بعضی از بازیکنان ملی‌پوش ما روز دوشنبه پیش از بازی با منچسترسیتی به جمع ما باز خواهند گشت و چند بازیکن ما هم روز جمعه به جمع ما اضافه خواهند شد. درست روز قبل از دربی منچستر سرخیو رومرو، مارکوس روخو و آنتونیو والنسیا تازه به جمع ما بازمی‌گردند.

وی افزود: سخت است بخواهیم از حالا در مورد استفاده  از این بازیکنان خود در دربی منچستر نظر بدهیم و باید ببینیم شرایط آنها به هنگام بازگشت چطور است. خوشحالم که بازیکنانم برای انجام بازی‌های ملی به کشورشان رفته‌اند، چون این نشانه خوبی است.

والنسیا در سه برد متوالی شیاطین سرخ در فصل جدید لیگ برتر نقش پررنگی داشته است.

تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی در اولین دربی منچستر در فصل جدید، از ساعت 16 روز شنبه 20 شهریور در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز