خبرگزاری کار ایران

رایولا در تابستان بیشتر از یک سال رونالدو درآمد داشت

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۳۵۲

یکی از مدیر برنامه‌های بزرگ فوتبال جهان در تابستان بیشتر از کریستیانو رونالدو پرتغالی درآمد داشته است.

به‌ گزارش ‌ایلنا، مینو رایولا یکی از مدیر برنامه‌های شناخته شده در فوتبال جهان است. او که مدیر برنامه بازیکنان بزرگی همچون زلاتان ایبراهیموویچ، پل پوگبا و هنریک مخیتاریان است.

بعد از این که پنجره نقل‌ و انتقالات فوتبال اروپا بسته شد، مشخص شد که این مدیر برنامه بزرگ و نامدار درآمد هنگفتی در تابستان داشته است که از حقوق یک سال کریستیانو رونالدو، ثروتمندترین فوتبالیست جهان نیز بیشتر بوده است.   او همچنین از رقیب خود یعنی خورخه مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، رادامل فالکائو و خامس رودریگس نیز بیشتر درآمد داشته است تا به نوعی بتوان رایولا را برنده  نقل‌ و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا نامید.

این مدیر برنامه ایتالیایی با انتقال سه بازیکن به منچستریونایتد و کمیسیونی که از این انتقال به جیب زد در نهایت 38 میلیون پوند، توانست درآمدزایی داشته باشد. حقوق سالیانه کریستیانو رونالدو از  رئال‌ مادرید 21 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. به همین خاطر رایولا بیش از رونالدو، ثروتمندترین فوتبالیست جهان درآمد داشته است. این رقم به خوبی نشان از افزایش درآمد  و هزینه در بین تیم‌های لیگ برتری انگلیس را نشان می‌دهد. اتفاقی که باعث شده تیم‌ها هزینه‌های گزافی برای خرید بازیکن داشته باشند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز