خبرگزاری کار ایران

پیام ایسکو برای هواداران رئال

با وجود این که پیشنهادهای خوبی در فصل جابه‌جایی تابستانی داشت، اما ترجیح داد در رئال ماندنی شود. او یک پیام برای هواداران خود داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از رویترز، یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی درباره جدایی او از رئال در تابستان فصل جابه‌جایی به گوش رسید ایسکو بود.

این هافبک طراح جایگاه خود در ترکیب اصلی رئال مادرید را از دست داده است و زیدان کمتر از او در ترکیب اصلی استفاده کرد و همین باعث شد تا خبرهای زیادی درباره جدایی او از کهکشانی‌ها به گوش برسد اما در نهایت این بازیکن با وجود این که پیشنهادهای خوبی از چند تیم سرشناس داشت در رئال مادرید ماندنی شد.


ایسکو خوشحال است که در رئال ماندنی شده است و یک پیام برای هواداران این تیم داشت. او در پیامی که در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد، نوشت: بسیار خوشحالم که در رئال ماندنی شدم. نهایت تلاش خود را می کنم تا هر چه سریع‌تر این آسیب دیدگی را پشت سرگذارم و تمرینات خود را شروع کنم. برای رسیدن به ترکیب اصلی نهایت تلاش خود را به کار می گیرم.

این هافبک طراح  در بین هواداران رئال مادرید چهره بسیار محبوبی به شمار می آید.  ایسکو بعد از این که به عنوان جوان طلایی فوتبال اروپا انتخاب شد به رئال مادرید پیوست. با این حال کمتر در ترکیب اصلی به میدان می رود.

رئال مادرید در میانه میدان خود با ترافیک بازیکن مواجه شده است و حضور آسنسیو در این تیم باعث می شود تا شانس ایسکو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کمتر شود.

 

کد خبر : ۴۰۷۳۶۴