خبرگزاری کار ایران

کاستا: برزیل می‌تواند در جام جهانی ۲۰۱۸ به قهرمانی برسد

بال تیم ملی برزیل معتقد است سلسائو با سرمربیگری تیته توانایی قهرمانی در جام جهانی پیش‌رو را دارد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی برزیل با سرمربی جدید خود یعنی تیته، در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی (کونمبول) با نتیجه 2 بر یک کلمبیا را شکست داد و حالا با 15 امتیاز پس از اورگوئه 16 امتیازی در رتبه دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست. سلسائو وضعیت خوبی برای رسیدن به جام جهانی پیش‌رو دارد و بال این تیم رویای قهرمانی در روسیه را در سر دارد، این در حالی است که برزیل پس از سال 2002 هرگز در جام جهانی به قهرمانی نرسیده است.

داگلاس کاستا در گفت‌و‌گو با روزنامه آلمانی «Abendzeitung» چاپ مونیخ گفت: من با برزیل در جام جهانی 2018 به قهرمانی می‌رسم. ما هر آنچه که برای رسیدن به قهرمانی لازم باشد را داریم. این تیمِ برزیل با وجود بازیکنانی همچون نیمار و فیلیپه کوتینیو کیفیت بالایی دارد و مربی جدیدمان هم که خوب است. اگر خودمان را به صورت گروهی پیدا کنیم، از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی 2018 خواهیم بود.

بال 25 ساله تیم ملی برزیل که فصل گذشته از شاختار دونتسک به جمع باواریایی‌ها پیوست، در خصوص آینده‌اش در این باشگاه هم عنوان کرد: دلیلی ندارد که بخواهم بایرن‌مونیخ را ترک کنم. فصل اولم در این تیم خیلی رضایت‌بخش بود که با کسب جام همراه شد و برای شروع حس خوب و راحتی داشتم.

کاستا که به تازگی از بند مصدویت رهایی یافته، انتظار می‌رود در بازی امشب (جمعه) بایرن‌مونیخ مقابل شالکه در هفته دوم بوندس‌لیگا به میدان برود. این دیدار از ساعت 23 امشب به وقت تهران به میزبانی شالکه برگزار می‌شود.

 

کد خبر : ۴۰۹۳۹۱