خبرگزاری کار ایران

مولر: رویارویی با روستوف از بازی برابر بهترین‌ تیم‌های دنیا سخت‌تر است/ آن‌ها تیمی باکیفیت هستند

مهاجم بایرن مونیخ اظهار کرد بازی با روستوف دشواری است و حتی از بازی برابر تیم‌های بزرگ اروپا نیز سخت‌تر است.

به‌ گزارش ایلنا، بایرن مونیخ یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید امشب در اولین دیدار خود در خانه پذیرای روستوف باشد که سردار آزمون و سعید عزت اللهی، دو بازیکن ایرانی را در اختیار دارد.

توماس مولر پیش از دیدار تیمش برابر روستوف در لیگ قهرمانان اروپا گفت‌:  بازی با روستوف دشواری است. آن‌ها تیم فیزیکی و قدرتمندی هستند. بازیکنان حرفه‌ای هستیم و می‌دانیم به هیچ وجه نباید این جور دیدارها را آسان تلقی کنیم. بازی برابر این طور تیم‌ها به مراتب از بازی برابر بهترین تیم‌های فوتبال اروپا سخت‌تر است ولی مصمم هستیم و می‌خواهیم فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با برد آغاز کنیم.

مهاجم بایرن مونیخ  ادامه‌ داد: به خوبی از این موضوع آگاه هستیم.  می‌دانیم روستوف بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب خود دارد و علاوه بر این در مرحله قبل توانسته است آژاکس را حذف کند. بازی قبل آن‌ها را با دقت بررسی کردیم و متوجه شدیم که آن‌ها تیمی باکیفیت هستند.

مولر در پایان نیز هدف بایرن مونیخ را قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد ولی در ‌عین ‌حال گفت‌: باید به فکر صعود به عنوان تیم نخست از گروه باشیم. بدون شک هدف بایرن مونیخ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست ولی ما در ابتدا  باید تنها روی این موضوع تمرکز کنیم که به عنوان تیم نخست گروه‌مان به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا برسیم. از آنجا به مراحل بعدی فکر خواهیم کرد.

 

 

کد خبر : ۴۱۰۲۷۸