خبرگزاری کار ایران

مورینیو: لیگ قهرمانان بدون منچستریونایتد لیگ قهرمانان نیست

سرمربی منچستریونایتد معتقد است ساختن یونایتد زمان می‌برد. او همچنین می‌گوید لیگ برتر یک ماراتن است و داشتن پایان خوب از شروع خوب بهتر است.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو و تیمش باید پنجشنبه در لیگ اروپا برابر فاینورد به میدان برود. این اولین حضور مورینیو در این لیگ است. یونایتد بعد از شکست در داربی امیدوار است بتواند با نتیجه در هفته‌های پیش‌رو، این شکست را به دست فراموشی بسپارد.

منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات با 110 میلیون یورو پل پوگبا را از منچستریونایتد به خدمت گرفت تا رکورد جهان را در این زمینه به خود اختصاص دهد. این در حالی بود که تیم‌های بزرگ دیگری نیز به دنبال این بازیکن بودند.

مورینیو درباره جذب پوگبا گفت: به خدمت گرفتن پل پوگبا کار آسانی نبود. او در صبح یک تماس تلفنی از یکی از مربیان تیم‌های مطرح اروپا (زین الدین زیدان) داشت و من بعد از ظهر یک تماس با او داشتم و خیلی تلاش کردم تا او را متقاعد به آمدن به یونایتد کنم. از تعداد زیادی پیام کوتاه و تلفن برای به خدمت گرفتن پوگبا استفاده کردم. 

مورینیو درباره حضور نداشتن یونایتد  در این فصل لیگ قهرمانان گفت: لیگ قهرمانان بدون منچستریونایتد لیگ قهرمانان نیست و منچستریونایتد نیز بدون لیگ قهرمانان، منچستریونایتد نیست. برای رسیدن به لیگ قهرمانان باید در لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم. به همین خاطر مهمترین موضوع در حال حاضر به دست آوردن اعتماد به نفس مورد نیاز است که ما در حال حاضر در حال انجام دادن آن هستیم. من قبول دارم بعد از رفتن فرگوسن باشگاه رو به عقب رفته و از دوران اوج خود فاصله گرفته است. مهمترین مثالی که می‌توانم برای شما بگویم این است که دیگر در لیگ قهرمانان حضور نداریم. برای هواداران یونایتد در حال حاضر رسیدن به شرایط خوب مدنظر است و در کنار آن نیز سبک بازی اهمیت بالایی دارد و من از این موضوع خوشحال هستم. لیگ برتر مثل یک ماراتن است و مهم نیست که شروع خوبی داشته باشید و مهم داشتن یک پایان خوب است.

منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات به تمام اهداف خود دست یافت و توانست اریک بایلی، هنریک میختاریان، پل پوگبا و زلاتان ایبراهیموویچ را به خدمت بگیرد تا تمام نیازهای خود را برطرف کرده باشد.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ ادامه داد: من خیلی به تیم خوشبین هستم. روم یک روزه ساخته نشد و ساختن منچستریونایتد نیز همینطور خواهد بود. حقیقت این است که آنها دوست دارند برای تیم کار کنند و من از احساس مسئولیت و شور  و شوقی که بازیکنان در تمرین دارند، رضایت دارم. ویژگی‌های خیلی خوبی را در تیمم می‌بینم و امیدوارم هستم که این خوشبینی با کسب نتیجه همراه باشد. حس می‌کنم در خانه هستم و به هیچ وجه حسی غریبی در اولدترافورد ندارم. من از این شرایط خیلی لذت می‌برم و فکر می‌کنم هم من و هم باشگاه از این رابطه حرفه‌ای و خاص لذت ببریم. پیش‌تر بازیهای زیادی را در اولدترافورد برگزار کرده بودم و صرف نظر از برد و باختی که نصیب من شده از جوی که در ورزشگاه بوده است خیلی لذت بردم و خوشحال شدم. این حضور در اولدترافورد یکی از زیباترین دوران زندگی مربیگری من بوده است. 

 

کد خبر : ۴۱۰۳۱۱