خبرگزاری کار ایران

دانیلیانتس: بایرن با روستوف قابل مقایسه نیست

مربی روستوف علت شکست سنگین برابر بایرن مونیخ در اولین بازی دور گروهی را لیگ قهرمانان اروپا را تفکر و حرکت سریع بازیکنان این تیم آلمانی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، ایوان دانیلیانتس در نشست خبری پس از بازی برابر بایرن مونیخ گفت: بازی بسیار سختی را پست سر گذاشتیم و آزمون بزرگی برای بازیکنان روستوف بود. بایرن مونیخ بسیار سرعتی بازی کرد و در لیگ روسیه چنین نمایشی نیازمند تمرکز زیادی است.

مربی یاران آزمون و عزت اللهی در ادامه با غیر قابل مقایسه دانستن سطح کیفی تیمش با بایرن مونیخ عنوان کرد: حریف آلمانی ما در این بازی سریع فکر می‌کرد و توپ را به حرکت در می‌آورد. ما هرگز چنین بازی تهاجمی را در لیگ روسیه شاهد نیستیم، زیرا نیازمند تمرکز بسیار بالایی است.

وی گفت: تیم تحت هدایت آنچلوتی تفاوت‌های بسیاری با بایرن گواردیولا دارد. آنها در طول  و عرض به خوبی بازی می‌کنند و سرعت بسیاری دارند. البته باید تاکید کنم بازیکنان روستوف در این بازی نمایش قابل قبولی داشتند اما  با این حال توانمندی اصلی خود را برابر بایرن از دست دادیم و باید تمرکز بیشتری می‌کردیم تا نتیجه بهتری رقم می‌خورد.

روستوف در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان شکست سنگین پنج بر صفر را برابر بایرن مونیخ پذیرا شد و هفتم مهر ماه سال جاری در ادامه این رقابت‌ها میزبان تیم پی اس وی آیندهوون هلند است.

 

کد خبر : ۴۱۰۶۴۴