خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: بایرن مونیخ را فاتح لیگ قهرمانان این فصل بدانید

سرمربی ۵۷ ساله باواریایی‌ها با اطمینان کامل می‌گوید تیمش به‌دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان است، هرچند هدف اول‌شان صعود از گروه به عنوان تیم اول است.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی در اولین تجربه مربیگری‌اش با بایرن مونیخ در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا این تیم را به برد قاطعانه 5 بر صفر مقابل روستوف، تیمی که سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را در ترکیبش دارد، رساند. بایرن مونیخ حالا در پنج بازی که این مربی ایتالیایی روی نیمکتش بوده است، به پنج برد دست یافته و در حالی که 20 گل به‌ثمر رسانده، گلی دریافت نکرده و ثبات لازم را داشته است.

کارلتو در پی برد پرگل شاگردانش برابر نماینده روسیه به شبکه تلویزیونی «اسکای» گفت: خوشحالم، ما شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشتیم. آیا می‌توانیم در این رقابت‌ها به قهرمانی برسیم؟ قطعاً این امری شدنی است. بایرن در این فصل تیم رقابت‌طلبی خواهد بود و در حال حاضر همه چیز خوب است، اما هدف اول ما صعود از گروه‌مان به‌عنوان تیم اول است، سپس باید ببینیم که چه قرعه‌ای نصیب‌مان خواهد شد. به‌هر حال بازی فوق‌العاده‌ای بود. ما خیلی زود موفق به گشودن دروازه روستوف شدیم و همین مسئله باعث شد که کار در ادامه برای ما آسان‌تر شود.

سرمربی ایتالیایی سرخپوشان شهر مونیخ همچنین در تمجید از هافبک جوان تیمش که بسیاری او را فیلیپ لام آینده فوتبال آلمان می‌دانند، عنوان کرد: کیمیچ در این مقطع واقعاً عالی بازی می‌کند. او در فرم و شکل فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند در هر پستی بازی کند. یاشوا روند رو به رشد و خوبی را در پیش گرفته و تمرکزش را به‌خوبی حفظ کرده است. باید بگویم تیم خیلی خوبی دارم و انتخاب ترکیب اولیه در این تیم کار دشواری است.

 

کد خبر : ۴۱۰۶۵۰