خبرگزاری کار ایران

امری: به روند پیروزی بازگشتیم

سرمربی پاری سن ژرمن از پیروزی قاطعانه تیمش برابر کان خوشحال است و تاکید کرد که پاریسی ها به این پیروزی پر گل نیاز داشتند.

به گزارش ایلنا، پاری سن ژرمن در آغاز هفته پنجم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف کان رفت و یک پیروزی پر گل را به دست آورد. شاگردان اونای امری بعد از سه هفته رنگ پیروزی را دیدند و با 6 گل برای حریفان خط و نشان کشیدند تا با 10 امتیاز به شکل موقت در صدر جدول ردبندی قرار بگیرند.

اونای امری در نشست خبری بعد بازی گفت: به این پیروزی نیاز داشتیم و باید به این روند ادامه بدهیم. پیروز شدن نشان می‌دهد یک تیم در شرایط خوبی قرار دارد. با تغییر کمی که در ترکیب تیم ایجاد کردیم، به روند پیروزی بازگشتیم. عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. بازیکنان برای پیروز شدن نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

او ادامه داد: ادینسون کاوانی نخستین توپی را که از آنخل دی‌ماریا دریافت کرد، به گل تبدیل کرد و همین باعث شد تا کار او راحت‌تر شود و شب درخشانی را پشت سر بگذارد. او با چهار گلی که در این دیدار به ثمر رساند، روحیه بالایی گرفت. اطمینان دارم که در بازی‌های بعدی بهتر هم خواهد شد.

سرمربی پیشین سویا در پایان سخنانش اضافه کرد: به بازیکنان گفتم باید در دیدار امروز حس اشباع شدن نداشته باشند و تا می‌توانند گلزنی کنند. به این پیروزی پرگل نیاز داشتیم و باید خود را از نظر روحی در شرایط بهتری قرار می‌دادیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و شایسته این پیروزی پر گل هم بودیم. همه ما خوشحال هستیم اما باید هر چه سریع‌تر این دیدار را فراموش و به بازی‌های آینده فکر کنیم.

 

کد خبر : ۴۱۱۳۷۹