خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: همیشه زیبا فوتبال بازی کردن کار آسانی نیست

سرمربی بایرن مونیخ اعتراف کرد که تیمش با وجود پیروزی برابر اینگول‌ اشتات چند اشتباه داشت. او گفت که غیر ممکن است یک تیم همیشه زیبا بازی کند.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ سومین پیروزی پیاپی خود را در فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا به دست آورد. شاگردان کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ که در آلیانس آره‌نا از اینگول اشتات پذیرایی کردند با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که تیمش با وجود این که پیروز شد، اما اشتباهاتی داشت. سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ، اظهار کرد: در خانه بازی می‌کردیم و انتظار چنین پیروزی را داشتیم با این حال باید بگویم که اصلا پیروزی آسانی نبود. طبیعی بود که در این بازی هجومی ظاهر شویم. فشار زیادی روی حریف آوردیم. با وجود آنکه پیروز شدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم، اما چند اشتباه داشتیم و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا دیگر در آینده چنین اشتباهاتی نداشته باشیم.

او ادامه  داد: اینگول اشتات بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. آنها خوب ظاهر شدند و نشان دادند که این شانس را دارند که برابر بایرن مونیخ امتیاز به دست آورند. خوشبختانه در نهایت این ما بودیم که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. خوشحالم که برنده این بازی سخت بودم. این پیروزی به آسانی به دست نیامد. شما حتما حرف من را قبول دارید که در همه دیدارها نمی‌شود زیبا فوتبال بازی کرد. بسیار مهم است که روند پیروزی خود را حفظ کرد و خوشحالم که در سومین بازی پیاپی خود هم پیروز شدیم.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان سخنان خود، بیان کرد: بایرن مونیخ بازی‌های زیادی پیش رو دارد. ما بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار دارم و هنوز چند بازیکن آسیب دیده هم داریم. بدون چند بازیکن اصلی خود بازی می کنیم. با بازگشت بازیکنان آسیب دیده به ترکیب تیم بسیار خوبی خواهیم شد. اینگول اشتات ما را در این دیدار به دردسر انداخت. آنها گل نخست را به ثمر رساندند اما خوشبختانه زود گل تساوی را زدیم و بعد از آن هم دو گل دیگر زدیم تا شایسته کسب سه امتیاز باشیم.

 

کد خبر : ۴۱۱۷۶۰