خبرگزاری کار ایران

من‌یونایتد خواهان جدایی شواینی/ مورینیو، باستین را نمی‌خواهد

در حالی که باشگاه منچستریونایتد به دنبال قطع همکاری با هافبک آلمانی‌اش است، هواداران این تیم چنین نظری ندارند.

به گزارش ایلنا، باستین شواین‌اشتایگر که تابستان گذشته از بایرن‌مونیخ به منچستریونایتد پیوست و در 31 بازی از رقابت‌های مختلف یک گل زد و دو پاس گل داد، این روزها اوضاع نامشخصی دارد. باستین از زمان روی کار آمدن مورینیو در تیم اول شیاطین سرخ جایی نداشته و آقای خاص او را مجاب کرده تا با تیم زیر 21 سال تمرین کند. این هافبک آلمانی اما ترجیح داد از این تیم جدا نشود و برای بازگشت به ترکیب تیم اصلی بجنگد.

نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» خبر داد که سران باشگاه منچستریونایتد برای اینکه به همکاری‌شان با این هافبک باتجربه که به تازگی از تیم ملی آلمان خداحافطی کرده، پایان دهند، حاضر هستند به هر پیشنهادی از سوی این بازیکن برای قطع همکاری زودهنگام گوش فرا دهند. این هافبک 32 ساله تا سال 2018 با پرافتخارترین تیم انگلیس قرارداد دارد و هفته‌ای 80 هزار پوند حقوق دریافت می‌کند.

خط میانی شیاطین سرخ در فصل 17-2016 عملکرد قابل‌قبولی به خصوص در سه بازی اخیر نداشته‌ و همین سبب شده هواداران از ژوزه مورینیو بخواهند تا به هافبک آلمانی‌شان ی فرصت دهد. آنها پس از شکست مقابل واتفورد در شبکه‌های اجتماعی به مورینیو یادآور شدند که او می‌تواند از شواینی هم در خط هافبکش استفاده کند.

سایت نشریه «مترو» انگلیس در این خصوص نظرسنجی را در بین کاربرانش به راه انداخته و این پرسش را مطرح کرده که «آیا حق با ژوزه مورینیو بود که باستین شواین‌اشتایگر را کنار گذاشت؟»، که 85 درصد کاربران گزینه «خیر، او هنوز می‌تواند کاری برای باشگاه کند» را انتخاب کرده‌اند و تنها 15 درصد گزینه «بله، دوران او در منچستریونایتد به سر آمده است» را برگزیده‌اند.

نام شواینی 32 ساله در لیست لیگ برتری منچستریونایتد قرار دارد، اما نام وی در لیست لیگ اروپای این تیم دیده نمی‌شود.

 

کد خبر : ۴۱۲۱۲۲