خبرگزاری کار ایران

توخل: امید زیادی به قهرمانی داریم/ لیگ آلمان فشرده است

سرمربی دورتموند از پیروزی قاطع تیمش راضی و خوشحال است و تاکید کرد که دورتموند شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

به گزارش ایلنا، بوروسیا دورتموند در هفته چهارم رقابت های بوندسلیگا جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه پنج بر یک برابر ولفسبورگ به پیروزی رسید تا نشان بدهد که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است.

توماس توخل بعد از این پیروزی قاطعانه تیمش گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند ما را متوقف کند؛ هیچ چیز. بسیار خوشحالم که در این دیدار موفق شدیم با اقتدار به پیروزی برسیم. بازی بسیار خوبی را به نماش گذاشتیم و نتیجه نشان می‌دهد تا چه اندازه خوب بودیم. درست است که پیروزی مقتدرانه‌ای را به دست آوردیم اما باید به تلاش خود برای بهتر شدن ادامه بدهیم. باید بازی به بازی بهتر شویم و به این پیروزی‌ها ادامه بدهیم.

او ادامه داد: پیروزی‌های پیاپی به تیم روحیه می‌دهد و این چیزی که به آن نیاز داریم. باید اعتماد به نفس لازم برای نتیجه گرفتن را داشته باشیم. موضع گیری من درباره رقابت‌های بوندسلیگا کاملا روشن است. امید زیادی به قهرمانی داریم. تنها چند تیم در لیگ آلمان هستند که می‌تواند برابر حریفان خود با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسند و دورتموند یکی از آنها است.

توخل در پایان سخنانش نیز اضافه کرد: لیگ آلمان فشرده است و به همین خاطر کسب عنوان قهرمانی سخت است. چند روز پیش هم به میدان رفتیم و طبیعی است که بازیکنان احساس خستگی کنند. با این حال باید بگویم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. دیگر باید این دیدار را فراموش کنیم و به دیدار بعدی فکر کنیم.

دورتموند با این پیروزی، 9 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به بایرن مونیخ به صدر جدول رده بندی صعود کرد. البته بایرن هنوز در هفته چهارم به میدان نرفته و با یک تساوی دوباره به صدر برمی‌گردد.

 

کد خبر : ۴۱۲۵۸۳