خبرگزاری کار ایران

حریفان رئال‌مادرید در جام باشگاه‌های جهان مشخص شدند

مسیر رسیدن کهکشانی‌ها به جام قهرمانی تورنمنتی که آخرین بار دو سال پیش فاتح آن شدند، مشخص شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال رئال‌مادرید، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 16-2015 در ماه دسامبر سال جاری، تلاش خود را برای کسب دومین قهرمانی‌اش در جام باشگاه‌های جهان آغاز می‌کند و در اولین بازی خود در این تورنمنت باید با برنده جدال قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و باشگاه آمه‌ریکای مکزیک، قهرمان جام باشگاه‌های آمریکای شمالی روبه‌رو شود.

قهرمانان باشگاه‌های آسیا در روز یازدهم دسامبر (21 آذر) در شهر اوزکای ژاپن به مصاف هم می‌روند و برنده آنها چهار روز بعد در شهر یوکوهاما با رئال‌مادرید روبه‌رو خواهند شد.

در طرف دیگر، اتلتیکوناسیونال کلمبیا، قهرمان لیبرتادورس (جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی) همچون رئالی‌ها در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی قرعه استراحت دارد و کارش را از مرحله نیمه نهایی آغاز می‌کند. نماینده آمریکای لاتین در این مرحله باید با قهرمان باشگاه‌های قاره آفریقا یا برنده جدال تیم‌های آکلند سیتی (قهرمان باشگاه‌های اقیانوسیه) و قهرمان جی‌لیگ ژاپن (نمیانده کشور میزبان) روبه‌رو شود.

بازی نماینده قاره سیاه با برنده مصاف آکلندسیتی و نماینده جی‌لیگ در تاریخ 11 دسامبر برگزار می‌شود و برنده این بازی سه روز بعد در شهر اوزاکا با اتلتیکوماسیونال روبه‌رو می‌شود.

فینال جام باشگاه‌های جهان نیز در تاریخ 18 دسامبر (28 آذر) در شهر یوکوهاما برگزار می‌شود و طبق معمول انتظار می‌رود، نمایندگان اروپا و آمریکای جنوبی دو تیمی باشند که این بازی را برگزار می‌کنند.

 

کد خبر : ۴۱۲۷۸۰