خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: اوضاع منچسترسیتی بهتر خواهد شد

سرمربی اسپانیایی سیتی که از ابتدای این فصل هدایت فیروزه‌ای‌پوشان را بدست گرفته است، به تمام حریفان تیمش هشدار داد.

به‌ گزارش ایلنا، منچسترسیتی که صدرنشین لیگ برتر انگلیس است، فردا (یکشنبه) باید در ادامه این رقابت‌ها برابر تاتنهام در لندن به میدان برود. 

پپ گواردیولا که با قراردادی سه ساله هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفته است، تاکنون نتایج خوبی با این تیم کسب کرده است. او در آخرین جلسه تمرینی سیتی پیش از دیدار این هفته تیمش مقابل تاتنهام گفت‌: قرارداد سه ساله‌ای با منچسترسیتی دارم و آنچه که می‌گویم، مطمئن باشید رخ خواهد داد. تاکید می‌کنم سال سوم حضورم در سیتی، تیمم خیلی بهتر از حالا بازی خواهد کرد. شروع خیلی خوبی امسال داشتیم و بازی‌های زیادی را با برد به پایان رساندیم. وقتی مربی جدیدی وارد تیمی می‌شود، فلسفه آن تیم رفته رفته تغییر خواهد کرد. اکنون با فضای جدیدی روبرو هستیم. شاید به خاطر رسیدن به ثبات، در این فصل با مشکل مواجه شویم ولی به راه خود ادامه خواهیم داد. در سال اول حضورم در بارسلونا جام‌های زیادی را کسب کردیم ولی در سال چهارم بهتر بازی می‌کردیم. در سال سوم هم که  در بایرن مونیخ بودم، تیمم نسبت به سال نخست، فوتبال بهتری را به نمایش می‌گذاشت. مطمئن باشید این اتفاق در منچسترسیتی نیز رخ خواهد داد. به پیشرفت خود ادامه خواهیم داد و بهتر از قبل خواهیم شد. 

سرمربی فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر در ادامه صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: اگر فقط نتیجه‌ را ملاک قرار بدهیم، عملکرد تیم تاکنون عالی بوده است ولی اگر از نظر سبک بازی آن را در نظر بگیریم، خیلی عالی نبودیم. بار دیگر می‌گویم که به زمان داریم. وقتی چند بازی را در لیگ می‌برید، مردم و رسانه‌ها شروع می‌کنند و شما را مدعی نخست قهرمانی می‌دانند. در حالی که همه می‌دانیم در لیگ برتر بازی‌ها دشوار است. این را خوب می‌دانم که سال اول حضورم در منچسترسیتی، بسیار سخت خواهد بود. هیچ شکی در آن ندارم ولی سال آینده بدون شک فوتبال بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت و بهتر خواهیم شد. این اتفاق برای تمامی مربیان در جهان می‌افتد. مشکل ما مربیان این است که به ما زمان کافی نمی‌دهند. این بزرگترین مشکلی است که ما داریم. 

منچسترسیتی فردا (یکشنبه) در ورزشگاه وایت هارت لین به دیدار تاتنهام خواهد رفت که این فصل با هدایت مائوریسیو پوچتینو نتایج خوبی را کسب کرده است. 

 

کد خبر : ۴۱۵۴۲۶