خبرگزاری کار ایران

رونالدینیو: چرا فکر می‌کنید با گواردیولا مشکل داشتم؟

بازیکن پیشین بارسلونا سرانجام در مورد رابطه خودش و پپ گواردیولا در بارسلونا به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از گلوبوی برزیل، رونالدینیو بین سال‌های 2004 تا 2008، دو بار عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد و در کنار لیونل مسی توانست نمایش بسیار خوبی ارائه کند.  بعد از رفتن رونالدینیو از بارسلونا، مسی به ستاره اول آبی‌اناری‌ها تبدیل شد و پنج بار توانسته عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص بدهد. 

رونالدینیو 36 ساله که برای انجام یک پروژه ورزشی به دوبی رفته است، در جمع خبرنگاران درباره حضور در بارسلونا گفت: دوست داشتم بیشتر کنار مسی بازی کنم. او بازیکن خیلی بزرگی است و خوشحالم که در ابتدای دوران فوتبالش، به او کمک کردم و سازنده اولین گل او در بارسلونا شدم. خیلی خوب بود که از ابتدا رشد و پیشرفت مسی را دیدم تا به بازیکن بزرگی تبدیل شود. آن دوران برای من مشخص شده بود که دورانم در بارسلونابه سر رسیده است. باید این تیم را ترک می کردم و به دنبال چالش جدیدی در فوتبال می‌رفتم. اکنون که به قبل نگاه می کنم، به این احساس می‌رسم که به هر آرزویی در فوتبال که داشتم دست پیدا کردم.

او در پاسخ به این سوال که از ترک بارسلونا زیر نظر گواردیولا ناراحت شده است یا خیر نیز گفت: به هیچ وجه ناراحت نشدم. این تصمیمی بود که باید گرفته می شد و من هیچ ناراحتی بابت ان ندارم. پپ نه تنها یک مربی بزرگ بلکه یک دوست خیلی خوب نیز هست. هیچ مشکلی با او در بارسلونا نداشتم و به نظرم بهترین گزینه برای هدایت منچسترسیتی است. امیدوارم در پست جدید خود موفق شود.

او در ادامه گفت: مسی بازیکنی بزرگ است و در تیم بزرگی همچون آرژانتین بازی می‌کند. این تیم شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه محسوب می شود. مسی با آرژانتین می‌تواند همچنان قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند. او هر روز  و هر هفته نشان می دهد بهترین بازیکن جهان  است. داشتن ثبات در این سطح کار بسیار سختی است. به همین خاطر هم هیچ نیازی نیست که او بخواهد خودش را در جام جهانی اثبات کند. او به اندازه کافی بازیکن بزرگی است. 

ستاره پیشین سلسائو در پایان درباره وضعیت تیم ملی کشورش و نیمار نیز گفت: برزیل اکنون در وضعیت انتقال است و فکر می کنم قهرمانی در رقابت های المپیک، سکوی پرتاب فوتبال برزیل باشد. به نظرم برزیل با نیمار شانس خوبی برای قهرمانی در جام جهانی روسیه دارد. نیمار اکنون بی هیچ شک و تردیدی، بهترین بازیکن و ستاره تیم ملی محسوب می شود. امیدوارم به پیشرفت خود ادامه بدهد.

 

کد خبر : ۴۱۷۰۳۵