خبرگزاری کار ایران

گراسا بدون رأی‌گیری تا سال ۲۰۲۴ رئیس FIVB باقی ماند

«آری گراسا» با موافقت اعضای کنگره جهانى فدراسیون بین المللى والیبال برای هشت سال دیگر در سمت خود به ریاست FIVB ابقا شد.

به گزارش ایلنا، سى و پنجمین کنگره جهانى فدراسیون بین المللى والیبال (FIVB) در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین در حال برگزاری است.

در نشست شب گذشته این کنگره، موضوع ریاست فدراسیون جهانی والیبال برای هشت سال آینده مطرح و آری گراسا، رئیس فعلی این فدراسیون به عنوان تنها نامزد کسب ریاست معرفی شد و اعضای کنگره همگی با بلند شدن از جای خود و بدون رأی گیری با ریاست او برای هشت سال دیگر در FIVB موافقت کردند.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با قاطعیت برای دو دوره المپیک دیگر انتخاب شد تا برنامه‌های خود را برای رشد و توسعه والیبال در جهان هشت ساله و سال 2024 تدوین کند. این برای نخستین بار است که رئیس فدراسیون جهانی والیبال برای مدت هشت سال انتخاب می‌شود.

ثبات مدیریت نیاز مبرم پیاده کردن برنامه های آری گراسا برای توسعه والیبال در جهان به ویژه در بحث بازاریابی و جذب اسپانسر است که کنگره جهانی این فرصت را به آری گراسا داد تا برنامه‌های خود و همکارانش را عملی کند.

سى و پنجمین کنگره جهانى فدراسیون بین المللى والیبال از 13 مهرماه در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین آغاز شده و امشب به کار خود پایان می‌دهد. محمدرضا داورزنی رئیس و محمود افشاردوست دبیرکل فدارسیون والیبال ایران نیز در این کنگره حضور دارند.

 

کد خبر : ۴۱۷۲۷۸