خبرگزاری کار ایران

آلگری: انتقاد کردن از بوفون به هیچ وجه درست نیست

سرمربی یوونتوس به انتقادهای اخیر از جانلویجی بوفون واکنش نشان داد و تاکید کرد منتقدان او بی‌انصافی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، جانلویجی بوفون سال‌هاست که در یوونتوس دروازه‌بانی می‌کند و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو می‌بندد.

بوفون یکی از بهترین و آماده‌ترین دروازه‌بان‌های یک دهه اخیر فوتبال اروپا بوده است و می‌تواند او را جزو پنج دروازه‌بان برتر تاریخ هم دانست. سنگربان تیم ملی فوتبال ایتالیا در دیدار برابر اسپانیا در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه یک اشتباه بد داشت که باعث شد اسپانیا به گل برسد و ایتالیا نتواند در خانه به پیروزی دست پیدا کند.

بعد از این دیدار، عده‌ای به انتقاد از بوفون پرداختند که این با واکنش ماسیمیلیانو آلگری مواجه شد. سرمربی یوونتوس در این مورد گفت: بعد از اشتباهایی که بوفون داشت، عده ای به انتقاد از او پرداختند. انتقاد کردن از بوفون به هیچ وجه درست نیست. او در طول دوران حضورش در مستطیل سبز، چه با پیراهن یوونتوس و چه با پیراهن تیم ملی فوتبال ایتالیا، تنها به تعداد انگشتان یک دست اشتباه داشته است. منتقدان او بی‌انصاف هستند. 

آلگری ادامه داد: کارنامه 20 ساله بوفون به خوبی از او دفاع می‌کند. او تنها سه، چهار و یا پنج اشتباه داشته است. هر دروازه‌بانی احتمال اشتباه دارد. نباید به خاطر یک اشتباه از دروازه‌بان بزرگی چون بوفون انتقاد کرد.

 

کد خبر : ۴۱۹۱۵۲