خبرگزاری کار ایران

کونته: تمام تمرکزم بر روی پیشرفت چلسی است

سرمربی چلسی پیش از بازی برابر لسترسیتی گفت که رابطه خوبی با باشگاه دارد و تمام تمرکز وی بر روی پیشرفت و موفقیت چلسی است.

به‌ گزارش ایلنا، چلسی عصر امروز باید در هفته‌ هشتم لیگ برتر در خانه پذیرای لسترسیتی باشد.

آنتونیو کونته پیش از این دیدار گفت‌: در ابتدا باید بگویم خیلی خوشحال هستیم کانته را در تیم خودمان داریم. فکر می‌کنم خرید بازیکنی با توانایی‌های بالا، یک تخفیف اساسی و چشمگیر است. کانته را با 30 میلیون پوند خریدیم ولی فکر می‌کنم او خیلی بیش از اینها ارزش داشته باشد. در بازی برابر هال سیتی، او با نمانیا ماتیچ زوج خوبی را تشکیل داده بود. در بازی‌های قبل نیز با سسک فابرگاس  و اسکار، همکاری خوبی داشت و این نشان از قابلیت بالا و وفق‌پذیری اوست که می‌تواند با همه بازیکنان بازی کند. انگولو، بازیکن مهمی برای حال و آینده چلسی محسوب می‌شود.

کونته در ادامه ‌اضافه کرد: در حال‌ حاضر تمام تمرکزم بر روی پیشرفت چلسی است. خوشبختانه رابطه خوبی با باشگاه دارم. تعطیلی رقابت‌ها به ما کمک کرد تا از نظر فیزیکی و تاکتیکی خود را بیش از گذشته آماده لیگ برتر کنیم. سعی کردیم تا راه‌های مختلفی را امتحان کنیم. این خوب نیست که باشگاهی همچون چلسی، گل‌های زیادی دریافت کند. البته در بازی با لستر، جان تری را در دسترس داریم و او می‌تواند برای ما بازی کند. بازیکنان با روحیه را دوست دارم تا بتوانیم جلوی امتیاز از دست‌ دادن‌هایمان را بگیریم.

سرمربی ایتالیایی چلسی در پایان سخنانش به تمجید از سرمربی ایتالیایی تیم رقیب پرداخت و گفت‌: رانیری در فصل گذشته فوق‌العاده‌ کار کرد و شایسته ستایش نیز هست. همه مردم ایتالیا از قهرمانی او با لستر خوشحال شدند. او یک انسان و مربی کارآمد و قابلی است و حتما می‌تواند لستر را از بحران کوچکی که امسال در آن گرفته شده است نجات دهد.

چلسی در  حالی باید برابر لسترسیتی به میدان برود که پیش از این بازی، ویلیان که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است، مادر خود را از دست داد و ممکن است در این بازی نتواند برای چلسی به میدان برود.

 

کد خبر : ۴۱۹۲۳۹