خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: هیچ وقت در فلسفه مربیگری من این نبوده که در یک بازی برای تساوی به میدان برویم

سرمربی منچسترسیتی اظهار کرد تیمش برای کسب سه امتیاز به مصاف بارسلونا در نوکمپ به میدان می‌رود.

به‌ گزارش ایلنا، منچسترسیتی چهارشنبه شب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته‌ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به میدان خواهد رفت. شاگردان پپ گواردیولا در سه دیدار اخیرشان در کلیه رقابت‌ها طعم برد را نچشیدند و اکنون در حالی به مصاف  بارسلونا می‌روند که این بازی مصاف گواردیولا با تیم پیشین خود است.

گواردیولا با اعلام این که سیتی برای برد به زمین بارسا خواهد رفت، در مورد این دیدار اظهار کرد: نمیدانم بعد از سه نتیجه‌ ضعیف، کسب تساوی در زمین بارسلونا نتیجه‌ خوبی برای ما باشد یا خیر ولی ما برای برد به میدان خواهیم رفت. شاید اگر بارسلونا در بهترین فرم خود باشد، کسب یک تساوی نتیجه‌ خوبی محسوب شود ولی بدون توجه به تیم حریف می‌خواهیم بهترین نمایشمان را جلوی بارسلونا ارائه بدهیم و به برد برسیم. هیچ وقت در فلسفه مربیگری من این نبوده که در یک بازی برای تساوی به میدان برویم. در زمین گلاسکو پیروز نشدیم و این به این معناست که بهتر است در زمین بارسلونا پیروز شویم تا شرایط گروه پیچیده نشود. بازی سختی در آلمان برابر بوروسیا مونشن گلادباخ خواهیم داشت و به همین خاطر نیاز است نگذاریم بازی حساس شود.

پپ ادامه‌ داد: چهار بازی از لیگ قهرمانان اروپا باقی‌ مانده است و باید حداقل دو بازی را با دو برد به پایان برسانیم. باید 6 امتیاز کسب کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. تلاش می‌کنیم اولین سه امتیاز را در بازی برابر بارسلونا بگیریم.

گواردیولا که از ابتدای فصل جاری هدایت منچسترسیتی را بدست گرفته است در ادامه‌ نیز گفت: تیم‌های زیادی نبودند که در سال‌های اخیر به نوکمپ رفتند و دست پر از زمین خارج شدند. با بازیکنانم صحبت خواهم کرد که چطور برابر آنها قرار بگیریم. فرمول خاصی برای این بازی ندارم. می‌خواهیم همان طوری بازی کنیم که هستیم و در بازی‌های گذشته بازی کردیم. البته این را باید بدانیم که برابر چه تیمی بازی می‌کنیم.

گواردیولا در پایان در پاسخ به این سوال که چرا آگوئرو از ابتدا در ترکیب سیتی قرار نگرفت نیز گفت‌: او از بازی‌های ملی برگشته و خسته بود و تنها یک جلسه با ما تمرین کرد. به همین خاطر ترجیح دادیم او از ابتدا بازی نکند.

 

کد خبر : ۴۱۹۸۳۶