خبرگزاری کار ایران

اسپالتی: هنوز نقاط ضعفی داریم

سرمربی رم پس از برد برابر پالرمو و رسیدن به رده دوم سری A تاکید کرد که شاگردانش هنوز نقاط ضعفی دارند و باید در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شوند.

به گزارش ایلنا، رم در هفته نهم سری A پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و با نتیجه چهار بر یک پالرمو را از پیش رو برداشت تا رقابت در صدر جدول رده بندی حساس شود.

لوچیانو اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: این پیروزی برای ما بسیار مهم بود. خوشحالم که توانستیم با قاطعیت حریف را از پیش رو برداریم. از شکست یوونتوس نهایت استفاده را بردیم و فاصله‌مان را با صدر جدول رده بندی کم کردیم.

اسپالتی درباره پیروزی خوب میلان برابر یوونتوس نیز گفت‌: میلان نشان داده که تیم بسیار خوبی است. در این تیم بازیکنان جوان و آینده‌داری بازی میکنند. آنها شایسته پیروزی برابر یووه بودند. قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده بندی برازنده آنهاست. میلان مربی خوبی دارد و باید هم خوب نتیجه بگیرد.

سرمربی رم در ادامه سخنانش نیز گفت‌: هنوز زود است درباره جدول رده بندی سخن به میان بیاوریم. تغییرات زیادی به وجود خواهد آمد. باید به بازیهای خوب‌مان ادامه بدهیم و به نتایج دیگر تیم ها توجه نکنیم. با وجود این که پیروزی پر گلی به دست آوردیم اما هنوز نقاط ضعفی داریم و باید در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شویم.

اسپالتی در پایان سخنانش هم عنوان کرد: رم مدت‌هاست که نتوانسته قهرمانی در سری A را به دست آورد و این باعث شده تا فشار زیادی روی ما وجود داشته باشد. بازیکنان باید به این فشار عادت کند و نهایت تلاش خود را به کار بگیرند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

 

کد خبر : ۴۲۱۹۴۴