خبرگزاری کار ایران

انریکه: در بازی با گرانادا نوآوری نداشتیم

سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی خفیف تیمش برابر گرانادا اظهار کرد بازیکنان تیمش مانند ربات نیستند.

به‌ گزارش ایلنا، بارسلونا در هفته دهم لالیگا به سختی توانست برابر گرانادا به پیروزی برسد. 

لوییس انریکه در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بازیکنان ربات نیستند. آنها نمی‌توانند در هر دیداری چند گل به ثمر برسانند و بهترین بازی را به نمایش بگذارند. امشب گرانادا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. بازیکنان این تیم بسیار پرتلاش و جنگنده ظاهر شدند. باید به آنها به خاطر این بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تبریک گفت‌.

او ادامه داد: توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما نوآوری نداشتیم و نمی‌دانستیم چگونه باید از فرصت‌های خود استفاده کنیم. بسیار سخت است برابر تیمی که دفاع صرف را در دستور کار خود قرار می‌دهد، حمله کرد و موقعیت ایجاد کرد. از عملکرد بازیکنان و کیفیت آنها راضی هستم، به ویژه این که مارک آندره تراشتگن، شب آرامی را پشت‌سر گذاشت و اجازه ندادیم که دروازه او تهدید شود.

انریکه به ستایش از رافینیا پرداخت و گفت‌: به هیچ وجه از بازی خوب رافینیا تعجب نکردم. او شب خوبی را سپری کرد و تک گل بازی را هم به ثمر رساند. سه بازیکن در خط حمله  داریم اما نباید دیگر بازیکنان بی خیال حمله کردن شوند. بسیار خوشحال می‌شوم وقتی بازیکنی غیر از مثلث MSN گلزنی می کند چراکه این نشان می‌دهد بارسلونا تنها به این سه بازیکن ختم نمی‌شود. باید به این پیروزی‌ها ادامه بدهیم. در جایگاه دوم قرار داریم و دیدارهای سختی را نیز پیش رو داریم.

سرمربی بارسلونا در پایان سخنان خود تاکید  کرد آسیب دیدگی آندرس اینیستا در سطح کیفی تیمش تاثیر گذاشت. او در این زمینه گفت: اینیستا بازیکنی بسیار خوب و کلیدی برای ما به شمار می‌آید. غیبت او روی عملکرد تیم ما تاثیر گذار بود. با این حال باید بگویم بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند در پست او به میدان بروند.

کد خبر : ۴۲۳۸۱۸