خبرگزاری کار ایران

ونگر: از اکنون نمی‌شود درباره قهرمانی در لیگ برتر سخن گفت

سرمربی فرانسوی آرسنال اظهار کرد مدعیان قهرمانی لیگ برتر تا ماه آینده مشخص خواهند شد.

به گزارش ایلنا، 10 هفته از رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسیده است و تیم‌های آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی و چلسی، بهتر از بقیه تیم‌ها عمل کردند و در بین تیم‌های بالانشین جدول رده بندی قرار گرفتند. با این حال آرسن ونگر معتقد است باید یک ماه صبر کرد تا چهره مدعیان لیگ برتر مشخص شود.

ونگر درباره شرایط تیمش در لیگ برتر گفت:‌ از اکنون نمی‌شود درباره قهرمانی در لیگ برتر سخن گفت. تنها یک چهارم لیگ را پشت سر گذاشتیم. در آغاز راه هستیم و من کسی نیستم که زیاد صحبت کنم چرا که ما در ابتدای این مسیر هستیم. بی شک از صدرنشینی خوشحالیم و دوست داریم در پایان هم با این جایگاه به کارمان پایان بدهیم و قهرمان شویم اما می‌دانیم مسیر زیادی باقی مانده است. در موقعیت خوبی هستیم و باید این روند را حفظ کنیم. بازی‌های سخت زیادی در پیش داریم و داربی های زیادی نیز در انتظار ما هستند.  باید فشرده تمرین کرد تا بتوانیم در بازی‌های باقی مانده موفق باشیم.  فکر می کنم باید یک ماه دیگر صبر کنیم تا چهره مدعیان لیگ برتر در این فصل مشخص شود.  این اتفاق تا پایان ماه نوامبر (اواسط آذرماه) خواهد افتاد.  

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها درباره اولیویه ژیرو، مهاجم تیمش که بار دیگر به روند گلزنی برگشته است نیز اظهار کرد: وقتی بازیکنان گل می‌زنند، دردسری وجود ندارد. هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم.  راه حل ساده است. هیچکس نمی‌تواند همه بازی‌ها را بازی کند.  به وجود آوردن بالانس مناسب بین دفاع و حمله در هر بازی به عهده من است؛ حتی اگر تیم ما تیمی تهاجمی باشد. گاهی می‌توانم همزمان به ژیرو و الکسیس سانچس بازی بدهم و گاهی یکی از آنها را در ترکیب قرار بدهم. در مجموع باید تاکید کنم در فصل جاری به اندازه‌ای بازی داریم که به همه بازیکنان به اندازه کافی بازی می‌رسد.  

ونگر ادامه داد: باید هفته به هفته این موضوع را در زمین نشان بدهیم که قابلیت های بالایی داریم و می توانیم هر حریفی را از سر راه برداریم. در چند بازی این فصل نشان دادیم حتی وقتی نتیجه بازی برخلاف چیزی است که انتظار داریم، به بازی برمی‌گردیم و می توانیم بر بازی مسلط شویم.  

توپچی‌های شهر لندن باید این هفته در لیگ قهرمانان اروپا برابر لودوگورتس دیدار کنند. این تیم با یک تساوی هم می تواند صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کند.

 

کد خبر : ۴۲۴۳۸۰