خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: شایسته کسب بیش از یک امتیاز مقابل میدلزبورو بودیم

سرمربی منچسترسیتی اظهار کرد که شاگردانش لایق کسب بیش از یک امتیاز در این مسابقه بودند.

به‌ گزارش ایلنا، منچسترسیتی شنبه در هفته‌ یازدهم لیگ برتر انگلیس ابتدا توانست با گل سرخیو آگوئرو از میدلزبورو پیش بیفتد ولی در ‌دقیقه 92 مسابقه دروازه‌ خود را باز شده دید تا تنها یک امتیاز نصیب شاگردان پپ گواردیولا شود.

گواردیولا بعد از توقف تیمش گفت‌: هم در خط دفاع و هم در خط حمله نیاز به پیشرفت زیادی داریم. کسی هستم که بعد از شکست برابر تاتنهام اعتراف کردم آنها بهتر از ما بودند و شایسته برد بودند ولی در بازی برابر میدلزبورو می‌گویم که بازیکنانم شایسته بیش از یک امتیاز این مسابقه بودند. باید این بازی را با برد به پایان می رساندیم.

تساوی یک بر یک منچسترسیتی برابر میدلزبورو، سومین تساوی خانگی پی در پی این تیم  است. این اتفاق باعث شد پپ گواردیولا برای اولین بار در دوران مربیگری خود در سه بازی خانگی طعم برد را نچشد. سرمربی اسپانیایی در ادامه گفت‌: از نمایش بازیکنانم در نیمه دوم راضی نیستم. فوتبال خوبی را در نیمه دوم ارائه ندادیم. فکر کنم در آغاز نیمه دوم یک شانس برای گلزنی و یک شانس هم اواخر این مسابقه برای رسیدن به گل داشتیم. میدلزبورو تیمی است که روی ضد حملات بسیار برنامه‌ریزی کرده و کار را برای ما سخت کرده بود. به خوبی حملات حریف را کنترل کردیم و حقمان بود که بازی را با برد به پایان برسانیم اما وقتی در فوتبال نتیجه‌ یک بر صفر است، هر لحظه می‌تواند اتفاقی رخ بدهد تا امتیاز لازم را کسب نکنید. اگر می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم، بازی تمام شده بود و دیگر حریف شانسی برای رسیدن به گل نداشت. پس این خودمان بودیم که در این بازی پیروزی را از خودمان گرفتیم. باید به همین خاطر در خط حمله بهتر شویم و موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم.

گواردیولا در پایان گفت‌: در چند روز آینده استراحت خواهیم داشت و بازیکنانی که کمتر در ترکیب تیم حضور داشتند را آزمایش خواهیم کرد تا خودمان را برای هفته‌های بعدی لیگ برتر آماده کنیم.

 

کد خبر : ۴۲۶۱۶۵