خبرگزاری کار ایران

مورینیو: عاشق بازیکنانی هستم که خودشان را در خدمت تیم می‌گذارند

سرمربی منچستریونایتد با وجود پیروزی برابر سوانسی به تمجید از زلاتان ایبراهیمویچ پرداخت.

به‌ گزارش ایلنا، منچستریونایتد در یازدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک از سد سوانسی بگذرد و به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کند. در این بازی، ژوزه مورینیو به دلیل اخراج در دیدار مقابل برنلی و محرومیت از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس، روی نیمکت حضور نداشت.

مورینیو بعد از پیروزی تیمش گفت‌: یک دوست تنیسور مطرح دارم که یک بار جمله معروفی را به من گفت‌ و آن هم این بود که به یاد نمی‌آورم دیداری را بدون درد برگزار کرده باشم. برای رقابت کردن، شما باید محدودیت‌ها را کنار بگذارید. متاسفانه برای بعضی از بازیکنان و فرهنگ‌هایی که در آن رشد کردند، چنین شرایطی عجیب است ولی برای من و همین طور باشگاه بزرگ منچستریونایتد، چنین اتفاقی عجیب نیست. بازیکنانی با مشکلات زیادی داریم. در هر ورزشی چنین شرایطی وجود دارد. دوستان زیادی در ورزش‌های دیگر دارم که با وجود مصدومیت‌، در بالاترین سطح ممکن رقابت می‌کنند ولی برخی از بازیکنان هستند که فقط می‌خواهند زمانی که 100 درصد آمادگی دارند بازی کنند.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه درباره پیروزی ارزشمند خود در این هفته‌ نیز گفت‌: کریس اسمالینگ و لوک شاو باید بدانند که خودشان را با ترکیب وفق بدهند. شاو قبل از بازی به من گفت‌ نمی‌تواند بازی کند و اسمالینگ هم گفت‌ با مشکل جزئی که دارد، توانایی بازی کردن را ندارد. با این حال ما باید خط دفاعی جدیدی را بسازیم. برای ما خیلی مهم است که ذهنیت بازیکنان یونایتد تغییر کند. برای این کار به زمان نیاز دارم و البته به کمک بازیکنانی همچون وین رونی و مایکل کریک. خوشحالم که بازیکنانم هرچه که در توان داشتند از خود نشان دادند.

مورینیو همچنین درباره دو گل زلاتان ایبراهیموویچ در این بازی هم اظهار کرد: ایبرا در بازی‌هایی که برای تیم گل نزده بود نیز عملکرد خیلی خوبی داشت. عاشق بازیکنانی هستم که  خودشان را در خدمت تیم می‌گذارند و به پیشرفت تیم کمک می‌کنند. مشکل زلاتان در بازی‌های قبل گل نزدن بود. او در جریان بازی خیلی به ما کمک کرد و نقش موثری در تیم ایفا کرد.

 

کد خبر : ۴۲۶۵۱۳