خبرگزاری کار ایران

ساوت‌گیت از دعوت ویلشر و کین به تیم ملی انگلیس دفاع کرد

سرمربی موقت تیم ملی انگلیس هری کین و جک ویلشر را به تیم ملی انگلیس دعوت کرد و از این عمل ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی انگلیس هفته آینده در یکی از دیدارهای خود در انتخابی جام جهانی روسیه برابر اسکاتلند به میدان خواهد رفت و در ادامه باید در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی اسپانیا برود.

گرت ساوت گیت، سرمربی موقت تیم ملی انگلیس که به جای سم الردایس روی نیمکت تیم ملی این کشور نشسته است، بعد از بازی‌های لیگ در روز یکشنبه، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی انگلیس را اعلام کرد که در این فهرست نام هری کین و جک ویلشر نیز به چشم می‌خورد. هری کین بازیکنی  بوده است که اغلب به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم باشگاهی خود دور بوده است. ویلشر ۲۴ ساله نیز با جدایی از آرسنال راهی بورنموث شد و در این تیم به صورت ثابت بازی می‌کند. 

گرت ساوت گیت درباره حضور این دو بازیکن در فهرست تیم ملی انگلیس گفت: زمانی که سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس بودم، به خوبی با هری کین آشنایی داشتم و می‌دانم که او چه ارزش‌ها و کیفیت بالایی دارد. کین در هر سطحی که برای تیم ملی انگلیس بازی کرده است، ثابت کرده که بازیکن گلزنی است. هری کین مدت‌ها از ترکیب تیمش دور بوده و تازه به ترکیب اضافه شده است. خوشحالم بازگشت او از بند مصدومیت به ترکیب تیمش با گل همراه بود. بار دیگر شادابی و شم بالای گلزنی او را برابر آرسنال دیدم. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا او را برای بازی‌های هفته بعد به تیم ملی دعوت کنم. هری کین را نه تنها به خاطر گلزنی بلکه به خاطر موقعیت‌های گلی که ایجاد کرد به تیم دعوت کردم. 

سرمربی موقت تیم ملی انگلیس در ادامه درباره دعوت دوباره جک ویلشر نیز گفت: او بازیکن باکلاسی است و با جدایی از آرسنال و حضور در بورنموث توانسته است به ۹۰ دقیقه بازی کردن عادت کند. از اینکه او را بار دیگر به تیم دعوت کردم، خیلی خوشحالم و معتقد هستم کلاس بازی متفاوتی که ویلشر دارد می تواند به تیم ما کمک کند. 

انگلیس با دو امتیاز بیشتر از لیتوانی و اسلونی در صدر جدول گروه F انتخابی جام جهانی روسیه در قاره اروپا قرار گرفته است. سه شیر باید جمعه در ومبلی برابر همسایه خود یعنی اسکاتلند دیدار حساسی را در ورزشگاه خانگی برگزار کند که از اهمیت زیادی برای دو تیم برخوردار است. 

 

کد خبر : ۴۲۶۶۳۱